Beantwoord

T-Mobile Extra 500 MB bundel in buitenland?

• 12 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 211 Bekeken

Ik wil graag voor mijn punten een tmobile 500mb bundel kopen maar begrijp ik het goed dat die alleen in Nederland werkt. Dus kan ik hem tijdens mijn vakantie in Europa niet gebruiken?
icon

Beste antwoord door Jaimy 14 augustus 2017, 15:00

Hoi Ytiko,

Welkom op het forum. 😃 Wat lekker dat je nog op vakantie gaat!

Wat je zelf eigenlijk al zegt, klopt helemaal. De T-Mobile Extra 500 MB bundel is alleen in Nederland te gebruiken. Na activatie van je code is je bundel 7 dagen geldig of tot je bundel op is. Als je voor deze bundel gaat, dan raad ik je dus aan deze pas te activeren als je in Nederland bent! Mocht je toch voor een ander cadeau of uitje willen gaan, dan kun je even rondkijken in de T-Mobile Extra catalogus.

Laat het me weten als je nog meer vragen hebt!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Ytiko,

Welkom op het forum. 😃 Wat lekker dat je nog op vakantie gaat!

Wat je zelf eigenlijk al zegt, klopt helemaal. De T-Mobile Extra 500 MB bundel is alleen in Nederland te gebruiken. Na activatie van je code is je bundel 7 dagen geldig of tot je bundel op is. Als je voor deze bundel gaat, dan raad ik je dus aan deze pas te activeren als je in Nederland bent! Mocht je toch voor een ander cadeau of uitje willen gaan, dan kun je even rondkijken in de T-Mobile Extra catalogus.

Laat het me weten als je nog meer vragen hebt!
Hi, i am in spain now and need more data bundel. I thought now the NL databundel is valid within EU. why cant we use the tmobile extra points yo buy extra data bundel and use it within eu?
Hi lie soe.

The T-Mobile Extra vouchers, other promotional bundles and unlimited slow internet are extra's, the EU regulation only applies to the (normal) paid bundles. You can reset the bundle or activate a refiller.

Reageer