Beantwoord

T-Mobile Extra bestelling plaatsen lukt niet

• 26 mei 2017
  • 9 reacties
  • 226 Bekeken

Ik probeer mijn telefoonnummer te activeren, zodat ik iets uit de catalogus kan kopen met mijn spaarpunten. Via de klantenservice lukt het niet krijg gewoon een antwoordapparaat die niet echt nuttig is. Kan iemand mij helpen?
icon

Beste antwoord door Thalina 29 mei 2017, 12:08

Hoi Zerezgh,

Begrijpelijk dat je wilt weten waarom je niets kunt bestellen met jouw T-Mobile Extra punten! Ik heb in het systeem gekeken en ik zie dat jouw factuur van 03/04 nog open hebt staan. Omdat je een betalingsachterstand hebt, kun je tijdelijk niets bestellen met jouw T-Mobile Extra punten. Zodra je jouw factuur hebt betaald en kun je één dag na de verwerking van jouw betaling alsnog een bestelling plaatsen. Je kunt jouw factuur het snelste betalen via iDeal. Dat kan tegenwoordig heel makkelijk via My T-Mobile > Facturen.

Welk cadeautje heb je op het oog om te bestellen? 🙂 Laat je het weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik sta voor je klaar!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Je bedoeld voor my-tmobile ?
Ja dat klopt
Reputatie 5
Badge +14
Als je kan inloggen , dan zou je gewoon wat kunnen bestellen uit de catalogus. Wat gaat er dan mis?
Stap 2 controleren. Elke keer als ik op bevestigen krijg ik een melding dat ik het product niet kan bestellen. Terwijl ik gewoon genoeg punten heb.
Elke keer als ik klantenservice bel zegt dat antwoordapparaat dat mijn nummer niet is bevestigd. En ik kan het nergens vinden om te bevestigen.
Reputatie 5
Badge +14
Oké, ja dan gaat er wat fout . Het beste is even te wachten op een medewerker van tmobile, die zal vast maandag reageren .
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Zerezgh,

Begrijpelijk dat je wilt weten waarom je niets kunt bestellen met jouw T-Mobile Extra punten! Ik heb in het systeem gekeken en ik zie dat jouw factuur van 03/04 nog open hebt staan. Omdat je een betalingsachterstand hebt, kun je tijdelijk niets bestellen met jouw T-Mobile Extra punten. Zodra je jouw factuur hebt betaald en kun je één dag na de verwerking van jouw betaling alsnog een bestelling plaatsen. Je kunt jouw factuur het snelste betalen via iDeal. Dat kan tegenwoordig heel makkelijk via My T-Mobile > Facturen.

Welk cadeautje heb je op het oog om te bestellen? 🙂 Laat je het weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik sta voor je klaar!
Daar ligt het dus niet aan ik word steeds verwezen naar t-mobile.nl/sparen maar dat brengt mij niet verder, want ik ben al aangemeld voor al die my tmobile
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Zerezgh,

Het inloggen voor My T-Mobile en T-Mobile Extra had in dit geval niet te maken met het niet kunnen bestellen. Zoals mijn collega Thalina aangaf stond er nog een factuur open die al betaald had moeten zijn. Om deze reden kon jij geen bestelling plaatsen. We hebben eergister de betaling ontvangen en nadat de blokkade verwijderd was, is het je gisteren gelukt om een bestelling te plaatsen. Dat is dus uiteindelijk goed gekomen! :)

Als er nog iets is waar wij je bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!

Reageer