Beantwoord

T-Mobile Extra bestelling terug

• 20 juli 2017
  • 1 reactie
  • 175 Bekeken

Ik heb via de catalogus met mijn punten 500mb extra bestelt. Nu ben ik er achter gekomen dat dit niet kan in het buitenland. Ik ben voorlopig in het buitenland dus kan de extra mb's niet gebruiken. Ik heb inmiddels 1000 mb bij besteld via de gewone weg. Kan ik mijn punten (350) terug krijgen?
icon

Beste antwoord door Muberra 21 juli 2017, 11:45

Hoi Mverb,

Wat leuk dat je in het buitenland bent! In welk land zit je? :D

Het is heel goed dat je nu een GB-aanvuller hebt aangeschaft, die kun je wel direct gebruiken in de EU. Ik zal ervoor zorgen dat de punten worden teruggestort op jouw account. Normaal gesproken doen we dat niet, maar voor jou maak ik graag een uitzondering. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je baalt dat je geen gebruik kunt maken van de 500 MB. Jouw puntjes komen eraan! Die zul je binnen 48 uur weer terug zien op jouw My T-Mobile account.

Ik wens je nog veel spaarplezier met T-Mobile Extra en geniet van jouw tijd in het buitenland!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hoi Mverb,

Wat leuk dat je in het buitenland bent! In welk land zit je? :D

Het is heel goed dat je nu een GB-aanvuller hebt aangeschaft, die kun je wel direct gebruiken in de EU. Ik zal ervoor zorgen dat de punten worden teruggestort op jouw account. Normaal gesproken doen we dat niet, maar voor jou maak ik graag een uitzondering. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je baalt dat je geen gebruik kunt maken van de 500 MB. Jouw puntjes komen eraan! Die zul je binnen 48 uur weer terug zien op jouw My T-Mobile account.

Ik wens je nog veel spaarplezier met T-Mobile Extra en geniet van jouw tijd in het buitenland!

Reageer