Beantwoord

T-mobile extra bestellingen niet gekregen

• 13 september 2019
  • 3 reacties
  • 1508 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hoi!

Ik heb onlangs twee bestellingen geplaatst van mijn T-mobile extra punten; één weekendbundel en één dag unlimited data. Hoewel de bestellingen beiden worden gemeld als 'Afgehandeld' heb ik beide keren geen e-mail ontvangen.

Ik maak gebruik van een hotmail-account, maar ook daar komen ze niet in m'n spamfolder terecht. Kunnen deze bestellingen opnieuw worden verzonden?

Groeten,

Thieme
icon

Beste antwoord door Hajar 14 september 2019, 11:06

Hi Thieme,

Goed dat je het doorgeeft. Ik heb direct de 2 vouchers opnieuw verzonden naar het e-mailadres dat bekend staat in ons systeem. Ik hoop dat je ze nu wel goed ontvangt! Voor nu wens ik je een mooi weekend toe!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Thieme,

Goed dat je het doorgeeft. Ik heb direct de 2 vouchers opnieuw verzonden naar het e-mailadres dat bekend staat in ons systeem. Ik hoop dat je ze nu wel goed ontvangt! Voor nu wens ik je een mooi weekend toe!
Hi Thieme,

Hoi Hajar,

Bedankt voor je antwoord! Ik heb echter nog steeds geen emails ontvangen op mijn geregistreerde e-mail adres. Zou ik je een privébericht kunnen sturen met mijn email adres?

Groeten,

Thieme
Reputatie 7
Badge +20
Hi Thieme,

Dat mag zeker! Dan controleer ik of het wel juist staat. 😊

Reageer