Beantwoord

T-Mobile Extra bijbetalen

• 26 april 2019
  • 3 reacties
  • 1620 Bekeken

Hoe kan het zijn dat als ik een product met T-Mobile Extra punten wil aanschaffen, ik nog € 24,95 bij moet betalen, terwijl het product zelf € 22,00 kost bij Bol?

Volgens T-Mobile is het product € 49,95 ofzo waard. Dacht het niet...

Het gaat mij in dit geval om de BeHello Powerbank QC 3.0 12.000 mAh.
icon

Beste antwoord door CrisTien 26 april 2019, 22:21

@StealthyPredator klopt, ik zag er ook nog een van €22,- en €18,-
Ik heb even de tekst van Bol gekopieerd. Er zitten dus wel verschillen in, daar zal de prijs ook na zijn denk ik.

€44,99
De 12000 mAh is genoeg om de meeste telefoons ongeveer 6 keer weer volledig op te laden, dus blijf je ook onderweg overal langer bereikbaar. Deze powerbank is te gebruiken in combinatie met alle USB oplaad kabels.

€16,85
De 12.000mAh is genoeg om de meeste telefoons ongeveer 4 keer weer volledig op te laden, dus blijf je ook onderweg overal langer bereikbaar.

Ik weet niet welke TM aanbiedt je kan ook naar de winkel gaan om je punten in te wisselen.
misschien kunnen ze je daar uitleggen hoe en wat.
In de winkels kan je met je punten met of zonder bijbetaling verschillende producten kopen op gebied van Telefoons.

Fijn weekend
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag @StealthyPredator Weet je zeker dat het dezelfde uitvoering is?
ik zie namelijk bij Hij bij Bol €44,99 kost
Er zit veel verschil in uitvoeringen oplaadtijd enz.

Bij Bol kopen ze veel groter in dus daar kunnen ze soms iets goedkoper werken!
Ik heb ook gemerkt dat de producten bij Bol soms weer veel duurder zijn dan in de stad.

Goedenavond @CrisTien ,

In dat geval zal ik misschien verkeerd gekeken hebben, maar deze heb ik gevonden op bol.com.

Enige verschil is "Fast Charging" in de tekst denk ik dan.
Reputatie 7
Badge +20
@StealthyPredator klopt, ik zag er ook nog een van €22,- en €18,-
Ik heb even de tekst van Bol gekopieerd. Er zitten dus wel verschillen in, daar zal de prijs ook na zijn denk ik.

€44,99
De 12000 mAh is genoeg om de meeste telefoons ongeveer 6 keer weer volledig op te laden, dus blijf je ook onderweg overal langer bereikbaar. Deze powerbank is te gebruiken in combinatie met alle USB oplaad kabels.

€16,85
De 12.000mAh is genoeg om de meeste telefoons ongeveer 4 keer weer volledig op te laden, dus blijf je ook onderweg overal langer bereikbaar.

Ik weet niet welke TM aanbiedt je kan ook naar de winkel gaan om je punten in te wisselen.
misschien kunnen ze je daar uitleggen hoe en wat.
In de winkels kan je met je punten met of zonder bijbetaling verschillende producten kopen op gebied van Telefoons.

Fijn weekend

Reageer