Vraag

T-Mobile Extra catalogus bekijken lukt niet

  • 3 december 2015
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

Reputatie 2
Ik wil de catalogus al een poos bereiken maar dat lukt niet. Hoe kan ik dan iets bestellen uit de catalogus.
Er staat steeds sorry er ging iets mis.

Gr Selma

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Selma,

Leuk dat je hier je vraag stelt. Van harte welkom op het forum! We zijn erg benieuwd naar wie jij bent. Stel jezelf voor aan ons in het voorstel topic. ;)

Hmm heel vreemd. Je zou gewoon toegang moeten hebben tot de T-Mobile Extra Catalogus. Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat er 2 My T-Mobile accounts actief zijn onder jouw 06-nummer. Het lijkt er dus op dat er iets niet goed is gegaan. Goed dat je dit dus bij ons aankaart!

Ga je ermee akkoord dat we allebei de accounts voor je verwijderen zodat je zelf een nieuw en goed account kan aanmaken? Dit heeft geen gevolgen voor je abonnement, contractsduur of T-Mobile Extra punten.

Laat het ons weten, dan gaan wij ermee aan de slag. Als je nog andere vragen of onduidelijkheden hebt dan helpen wij je natuurlijk ook graag verder!

Reageer