Beantwoord

T-Mobile extra catalogus is niet bereikbaar

  • 20 juni 2019
  • 22 reacties
  • 2041 Bekeken

De pagina geeft een foutmelding
is dit bekend bij jullie?

icon

Beste antwoord door CrisTien 20 juni 2019, 09:50

Goedemorgen @gr4ffiti Welkom in de community van T-mobile.

De afdeling ‘extra’ heeft momenteel storing.Je kan dus even niet zien welke cadeaus er nog zijn
T-Mobile is er druk mee bezig om dat op te lossen.
Je kan je punten ook in een winkel van TM inwisselen voor producten.


T-Mobile Extra wordt uitgefaseerd,

Je punten wissel je in voor leuke cadeaus, korting of uitjes in de online catalogus. Hier vind je ook een overzicht van je punten.

Heb je na 29 januari 2018 een nieuw abonnement bij ons afgesloten? Verleng je je abonnement of stap je tussentijds over vanaf deze datum? Dan spaar je geen T-Mobile Extra punten meer. Wel krijg je ruim de tijd om al je gespaarde punten op te maken: je kunt je punten tot vier maanden na het afsluiten van je nieuwe abonnement of je overstap inwisselen.

Groetjes.☀️
Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen @gr4ffiti Welkom in de community van T-mobile.

De afdeling ‘extra’ heeft momenteel storing.Je kan dus even niet zien welke cadeaus er nog zijn
T-Mobile is er druk mee bezig om dat op te lossen.
Je kan je punten ook in een winkel van TM inwisselen voor producten.


T-Mobile Extra wordt uitgefaseerd,

Je punten wissel je in voor leuke cadeaus, korting of uitjes in de online catalogus. Hier vind je ook een overzicht van je punten.

Heb je na 29 januari 2018 een nieuw abonnement bij ons afgesloten? Verleng je je abonnement of stap je tussentijds over vanaf deze datum? Dan spaar je geen T-Mobile Extra punten meer. Wel krijg je ruim de tijd om al je gespaarde punten op te maken: je kunt je punten tot vier maanden na het afsluiten van je nieuwe abonnement of je overstap inwisselen.

Groetjes.☀️
De pagina is niet "even" niet bereikbaar; ik probeer al sinds eind mei mijn T-mobile Extra punten in te wisselen voor ze vervallen. Je kunt wel "ruim de tijd" geven om de punten in te wisselen, maar dat helpt natuurlijk niet als de catalogus offline is. Ik heb inmiddels al 2x een extra databundel moeten aanschaffen terwijl ik meer dan genoeg punten had om een flinke bundel voor Extra punten in te ruilen!!

Hoe denkt T-moblile dit te compenseren?? Ik wil mijn onnodig uitgegeven geld terug!

1x lukte het om de bestelling te doen. Ik kreeg een scherm te zien dat ik "binnen enkele dagen" de bestelling in de mail zou krijgen, maar ik check elke keer mijn inbox én spam folder - geen mail. Inmiddels is de tweede bundel die ik moest bijkopen ook alweer op (juni is een maand waarin ik veel onderweg ben - voor die ene maand ga ik niet mijn abo aanpassen).

Net als de OP was het mij niet duidelijk dat de Extra punten zouden vervallen. Je kunt wel leuk zeggen dat er geen Extra meer in het contract staat, maar het contract had EXPLICIET moeten vermelden dat de punten vervallen op het moment dat je je abo verlengt. Omissie is niet rechtsgeldig!

Mij bekruipt na uren proberen het gevoel dat T-mobile zo lekker makkelijk geld probeert te verdienen - iedereen die een abo verlengt, heeft "ruim de tijd" om z'n punten in te wisselen - ware het niet dat de catalogus offline is gezet totdat de punten vervallen zijn....

Ook Extra voordeel werkt niet, terwijl de prijs die mij voorgespiegeld werd bij aankoop van het nieuwe toestel en verlenging van mijn abo daarop gebaseered was. Ik voel me enorm genept. Wat een prutservice!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @GiGiTheOperaDiva,

Dat was inderdaad al een lange tijd! We hebben het probleem ongeveer een week geconstateerd en ondertussen is het ook opgelost. Als alles goed is, dan zou je nu naar de T-Mobile Extra catalogus moeten kunnen gaan om jouw punten in te wisselen!

Het klopt dat we problemen hebben met Klantvoordeel. Voor updates kun je dit topic aanhouden, daar plaatsen we de laatste info.

Mocht je nog vragen voor ons hebben, laat het gerust weten!
Beste @David,

Nee hoor ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding.
De catalogus is niet bereikbaar!

Verder sluit ik mij aan bij @GiGiTheOperaDiva dat het steeds meer op een bewuste actie begint te lijken.

Ik hoor graag wanneer het is opgelost en ik neem aan dat de houdbaarheid van de punten wordt verlengd met de downtime van de Catalogus.

Groeten,

Koen
Reputatie 7
Badge +20
Hi Koen,

Zou je ook verschillende browsers kunnen proberen en cookies wissen? We zien bij verschillende klanten dat het daarna wel goed werkt. Ik hoor graag van je!
Ik heb zojuist de catalogus proberen te bereiken. Ik heb het geprobeerd met meerdere browsers maar de pagina blijft onbereikbaar.

Erg vervelend nu m’n bundel op is en ik met mijn punten deze wil aanvullen.

groeten,
Rick
Hallo Hajar,

Nee ik kom er met verschillende browsers op verschillende apparaten niet in...

Groeten,

Koen
Ik heb uiteindelijk maar mijn MB’s aangevuld, dit duurt mij te lang.

Rick
Reputatie 7
Badge +20
Hi Koen en Rick,

Bedankt voor het doorgeven. Het lijkt erop dat we een technische storing hebben waardoor die pagina niet geopend kan worden.Onze technische afdeling is druk bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen! Excuses voor het ongemak!
@Hajar Je geeft aan dat jullie druk bezig zijn om dit "zo snel mogelijk" op te lossen.
Inmiddels zijn we alweer bijna een week verder (sinds mijn eerste constatering) en ik zie nog geen verandering. Het lijkt er op dat dit geen prioriteit heeft bij jullie omdat jullie al bezig zijn met het uitfaseren van T-Mobile Extra.

Ik zou graag binnen welk tijdsbestek jullie van plan zijn dit probleem op te lossen.

Rick
Reputatie 2
Kan nog steeds niet mijn punten bekijken of inwisselen krijg nog steeds een foutmelding
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Rick en Wibe1,

Op het moment kan ik nog geen tijdsbestek geven, maar weet dat wij hard aan het wek zijn om dit zo snel mogelijk voor jullie op te lossen!
Ook ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Ik zou mijn punten graag inwisselen maar kan de catalogus helaas niet openen.

Mvg Natasja
Mijn T-mobile Extra is al sinds mei j.l. niet beschikbaar. Nu moet ik mijn abonnement gaan verlengen, maar ik lees hier dat je punten dan vervallen? Hier heb ik nooit iets over gehoord. Ik heb heel veel punten gespaard en probeer deze al een tijd in te wisselen, maar dit lukt dus niet. En als ik nu ga verlengen ben ik ze dus kwijt? Dat lijkt me niet erg klantvriendelijk.. Ik hoor graag hoe jullie dit op gaan lossen. Anders stap ik wel gewoon over op een andere provider, als ik toch geen voordeel meer krijg bij jullie.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Lauradelier,

Je kunt je T-Mobile Extra punten sowieso nog binnen 4 maanden na de verlenging verbruiken! Dus het is niet zo dat ze meteen vervallen na jouw verlenging, geen zorgen. Hopelijk hebben wij het issue snel opgelost!
Ook ik probeer de catalogus al langere tijd (lees:maanden) te bereiken. Per 22 Juli ga ik over naar een andere provider en ik zou graag voor die tijd mijn punten nog willen gebruiken! Gaat de catalogus op korte termijn weer bereikbaar zijn??
Reputatie 7
Badge +20
Hi ALyssa,

Wij hopen dat het snel wordt opgelost zodat je alsnog je punten kan opmaken. Onze oprechte excuses voor het ongemak!
De catalogus is vandaag weer bereikbaar, maar zoals te verwachten was, staat er bijna niks meer in (niks leuks iig). En de dingen die meer punten kosten dan ik heb, kunnen niet gekocht worden met bijbetaling.. dus helaas heb ik er nog steeds niks aan.
Bij mij doet hij het nog steeds niet 😞
Bij mij ook nog steeds niet. Op 20 juni email van T-mobile gekregen dat ik mijn punten vóór 27 juli kan inwisselen.
Graag hoor ik wanneer het probleem écht wordt opgelost. En ook dat de uiterste inwisseldatum verlengd wordt.
Vandaag doet hij het bij mij ook weer niet.. 😑
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

We ervaren momenteel een storing met de T-Mobile Extra pagina. Onze technische specialisten zijn echt hard bezig om het op te lossen. Ik kan jullie geen indicatie geven van wanneer het is opgelost, maar hopelijk is dat heel snel! We houden jullie op de hoogte. Nogmaals excuses voor het ongemak!

Reageer