Beantwoord

T-Mobile Extra compensatie o.i.d.

• 13 november 2018
  • 2 reacties
  • 1306 Bekeken

Reputatie 2
Hoewel er al verschillende onderwerpen over zijn, waag ik toch nog een poging. De shop is dusdanig uitgekleed dat er eigenlijk niets is waarvoor je de punten kan (lees: wilt) inwisselen.

Op dit moment heb ik 1231 punten die ik in de achterliggende 3 jaar dat ik inmiddels klant heb opgespaard. Het lijkt erop dat die zo meteen in het spreekwoordelijke afvoerputje verdwijnen, omdat je er niets meer mee kan.

Natuurlijk weet ik hoe het ongeveer werkt, het is iets 'extra's' waar je officieel geen rechten aan kunt ontlenen. Echter weet ik ook dat positieve reclame erg veel waard kan zijn. Daarom, mijn vraag: is er een mogelijkheid om de Extra punten om te zetten naar een eenmalige korting op je abonnement (in het verleden was er bijv. ook de 5 Euro factuurkorting geweest - waarom die niet tijdelijk terugplaatsen)? Uiteraard vraag ik dat ook voor anderen (evt. zelfs met terugwerkende kracht).
icon

Beste antwoord door David 14 november 2018, 10:24

Hi @henkdenkt,

Niet geschoten, altijd mis, maar in dit geval is het niet raak. De punten kunnen niet meer worden ingewisseld voor korting op facturen en deze optie zal er ook niet meer komen.

De punten zijn in te wisselen in de catalogus of in de T-Mobile winkels voor korting op accessoires en toestellen. Wellicht kun je hier nog je voordeel mee doen!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @henkdenkt,

Niet geschoten, altijd mis, maar in dit geval is het niet raak. De punten kunnen niet meer worden ingewisseld voor korting op facturen en deze optie zal er ook niet meer komen.

De punten zijn in te wisselen in de catalogus of in de T-Mobile winkels voor korting op accessoires en toestellen. Wellicht kun je hier nog je voordeel mee doen!
Reputatie 2

Tja... die catalogus zou een optie zijn als deze niet volledig uitgekleed was geweest. De T-Mobile winkel zou nog kunnen, maar ik zou niet weten wat ik nodig heb opdat gebied. Er ligt al accessoires zat hier (en kopen om te kopen ben ik niet zo van)... Blijft jammer dat het op deze manier uitgefaseerd wordt, dat zou toch beter moeten hebben gekund.

(Overigens begrijp ik goed dat jij er weinig aankan doen/veranderen.)

Reageer