T-Mobile Extra-credits inwisselen in de T-Mobile Shop

Reputatie 2
Zoals aangegeven op de website, zijn spaarpunten in te wisselen bij de T-Mobile shops.

Vandaag, 19 Januari ben ik bij 3 verschillende T-mobile winkels geweest om mijn punten in te wisselen voor een BlackBerry Curve 8520.

Er waren 2 winkels die dit model niet meer hadden. In Amsterdam Noord was er 1 winkel die hem nog wel had.

Hij vroeg mij of ik het toestel los wilde kopen of i.c.m. een abonnement. Ik vertelde hem dat ik hem wilde kopen met mijn punten.
De medewerker van de T-Mobile shop ging hier niet mee akkoord en zei deze modellen te willen houden voor abonnement klanten.

Ik stond echt met een mond vol tanden en werd echt woest na een dag opzoek te zijn geweest!

Naar mijn mening moet er dan niet op de website van T-Mobile gezegd worden dat de punten ingewisseld kunnen worden bij een T-shop wanneer zij zelf mogen bepalen wat wel en niet in te wisselen.

Hoe moet ik nu nog weten waar ik wel en niet terecht kan?!

Ik heb tevens gebeld met de klantenservice en zij vertelde mij dat het ook niet mogelijk was een telefoon te bestellen met de punten via telefonische verkoop. Ook geen optie dus...

Al met al kan ik dus niets met de punten dan behalve de standaard producten te kiezen uit de catalogus.

Op dit moment is de vermelding op de site dus misleidend... Niet?

Echt t

This topic has been closed for comments

56 reacties

Reputatie 5
T-Mobile verkoopt in principe geen losse toestellen. De T-Mobile Shops bepalen zelf of zij een toestel al dan niet los te koop aanbieden. Het is dus mogelijk dat zij bij beperkte voorraad de nieuwe of bestaande abonnees voorrang geven.

In jouw geval gaat het er dus om of de betreffende T-Mobile Shop het toestel los te koop aan wil bieden. Je kunt in de T-Mobile Shops altijd accessoires, PrePaid-pakketten en de bijbetaling voor een toestel bij verlenging met je T-Mobile Extra-credits betalen.
Reputatie 2
Anne-Marie schreef:

T-Mobile verkoopt in principe geen losse toestellen. De T-Mobile Shops bepalen zelf of zij een toestel al dan niet los te koop aanbieden. Het is dus mogelijk dat zij bij beperkte voorraad de nieuwe of bestaande abonnees voorrang geven.

In jouw geval gaat het er dus om of de betreffende T-Mobile Shop het toestel los te koop aan wil bieden. Je kunt in de T-Mobile Shops altijd accessoires, PrePaid-pakketten en de bijbetaling voor een toestel bij verlenging met je T-Mobile Extra-credits betalen.

Verkopen de toestellen niet los?...
Waarom staan er dan 'losse toestel prijzen' bij de mobiele telefoons in de T-shops?

En als T-shops zelf mogen bepalen wat ze wel en niet inwisselen, dan kunnen de punten toch niet zomaar ingewisseld worden?

Ik citeer van de website: 'Je kunt ALLE artikelen in de T-Mobile Shop ook kopen met gespaarde punten'.

Beetje tegenstrijdig nog steeds, niet?...
Reputatie 2
annie marie, kan je ook bij verlenging via de telfoon aangegevn dat je je punten wil inwisselen voor korting? hoeveel is een t-mobile punt in euro's?
Reputatie 2
tacha87 schreef:

annie marie, kan je ook bij verlenging via de telfoon aangegevn dat je je punten wil inwisselen voor korting? hoeveel is een t-mobile punt in euro's?

Hoi Tacha.

1 punt is ongeveer 0,02 Euro.

En zoals je kan lezen van Anne-Marie, mag de T-mobile shop ZELF bepalen of ze je korting willen geven op de telefoon bij verlenging wanneer je je punten wilt inwisselen.

Je moet dus maar hopen dat de T-shop waar jij naartoe gaat dit wilt doen.
En zo niet; jammer en pech gehad, precies zoals Anne-Marie aangeeft en T-mobile omgaat met klanten die al heeeel lang klant zijn. Zo'n 12 jaar in mijn geval.

W
Reputatie 5
Volgens mij heb ik geschreven: Je kunt in de T-Mobile Shops altijd accessoires, PrePaid-pakketten en de bijbetaling voor een toestel bij verlenging met je T-Mobile Extra-credits betalen.

Als je verlengt en je moet bijbetalen voor je toestel dan kun je dat bedrag altijd betalen met je credits.

@iPeter, ik heb nagevraagd wat het standpunt is van T-Mobile met betrekking tot de verkoop van losse toestellen in de T-Mobile Shops. Zodra ik antwoord krijg op deze vraag informeer ik je verder.
Reputatie 2
kunt je ook online je punten inwisselen voor korting, of telefonisch inwisselen? of kan het alleen bij de t-mobile shops gebruik maken van korting bij vrerlenging?
Reputatie 2

Ik citeer van de website: 'Je kunt ALLE artikelen in de T-Mobile Shop ook kopen met gespaarde punten'.

foutje van tmobile SHOP = moet zijn CATALOGUS

volgens mij is er hier sprake van een babylonische spraakverwarring, het is bij mijn weten NIET mogelijk om uit de online shop te bestellen, enkel uit het aanbod in de Tmobile Extra Catalogus. dat aanbod kun je ook bestellen via de T-Mobile shops.

maar de mod mag me gerust recht zetten 🙂
Reputatie 5
Je kunt met je T-Mobile Extra-credits artikelen bestellen uit de T-Mobile Extra-catalogus op My T-Mobile. Deze artikelen kun je alleen via My T-Mobile of telefonisch bestellen. De artikelen uit de catalogus kun je niet in de T-Mobile Shop bestellen.

Daarnaast kun je in de T-Mobile Shops betalen met je T-Mobile Extra-credits. Je kunt met je credits alle artikelen die te koop zijn in de T-Mobile Shops (gedeeltelijk) met je credits betalen. Het gaat hier om accessoires, PrePaid-pakketten en de bijbetaling van je toestel als je je contract verlengt.
Reputatie 2
Anne-Marie schreef:

... Daarnaast kun je in de T-Mobile Shops betalen met je T-Mobile Extra-credits. Je kunt met je credits alle artikelen die te koop zijn in de T-Mobile Shops (gedeeltelijk) met je credits betalen. Het gaat hier om accessoires, PrePaid-pakketten en de bijbetaling van je toestel als je je contract verlengt.

Dus als ik het goed begrijp Anne-Marie, kunnen in de T-Mobile Shops niet ALLE producten, maar slechts een select gedeelte worden gekocht met de credits?
Dit is dus niet wat er op de website staat...

Daarnaast is het vreemd dat de ene T-Mobile Shop een los toestel WEL wilt geven tegen inwisseling van credits en de andere T-Mobile Shop niet... Toch?
Reputatie 2
Ter aanvulling: in de Algemene Voorwaarden van het T-Mobile Extra programma staat helemaal niets beschreven over het inwisselen van punten in de T-shop...
Reputatie 2
Anne-Marie, wordt er nog gereageerd? Of is het topic met jouw laatste mededeling gesloten?...
Reputatie 4
@iPeter

Sommige producten kan je deels met je punten kopen omdat de prijs van het product hoger ligt dan de totale waarde van de punten. Dit bedoelt Anne-Marie met gedeeltelijk tussen haakjes.
Reputatie 5
@iPeter, ik heb antwoord ontvangen. Bij de T-Mobile Shop kun je ieder toestel los aanschaffen. Het maakt hierbij niet uit of je het toestel met je T-Mobile Extra-credits wilt betalen. De medewerker in de betreffende T-Mobile Shop heeft dus niet correct gehandeld.
Door een medewerker van de afdeling die gaat over de procedures in de Shops is contact opgenomen met de T-Mobile Shop Buikslotermeerplein (wij zijn ervan uit gegaan dat het deze Shop betreft).
Een medewerker van deze Shop zal contact met je om te kijken per wanneer je dit toestel alsnog kunt aanschaffen.
Namens T-Mobile excuses voor het ongemak.
Reputatie 2
Wouw... Bedankt T-Mobile!
Dit noem ik weer service...
Reputatie 2
Op deze site heb ik ergens gelezen dat je de gespaarde punten ook kunt inwisselen voor tasjes en oplader etc.. Maar kun je ze ook inleveren in de T-mobiele shops voor korting op je nieuwe mobiel? Zo ja, hoeveel is een punt dan waart (Abonnement punten)?
Reputatie 4
in dit topic worden je vragen beantwoordt:

ja je mag toestel in de tmob shop kopen met punten, en punt is ongeveer 0,02 eurocent waard

dus 2000 punten is 40 euro.....valt tegen he?

https://t-mobile-forum.pocketinfo.nl/showthread.php?t=108402

suc7
😃
Reputatie 2
Ja dit valt mij enorm tegen. maar bedankt voor je antwoord
Reputatie 2
Nou ik was nog vorige jaar rond september bij de t-mobile shop in rotterdam om een iphone 3gs te halen met een abonement, ik wou hierbij gebruikmaken van mijn t-mobile extra punten om de gedeelte van het toestelprijs te betalen. hierbij werd mij verteld dat de punten inwisselbaar zijn voor ALLES in T-mobile shops behalve APPLE producten "toevallig" . bestaat zo'n regel of was dat een smoesje om mij geen iphone te geven voor mijn punten.
Reputatie 2
Ik lees dus net op de site dat dat mogelijk is. Nu wil ik in December mijn contract vernieuwen maar hoeveel korting krijg je dan per punt? ik heb namelijk op dit moment maar 1467 punten.

Er van uitgaande dat ik tegen die tijd iets van 2000 punten heb, hoeveel moet ik dan bijbetalen voor een iPhone 4, 1 jarig contract met het i300 abonnement?

Alvast bedankt!
Reputatie 5
@LosAngeles666, je kunt je credits alleen gebruiken als je je contract vernieuwt in de T-Mobile Shop. E
Reputatie 2
Hallo Allen,

Met de t-mobile extra punten kun je leuke artikelen krijgen in de t-mobile shop. Maar weet iemand of ze het volgende artikel ook in de t-mobile shop verkopen?
Het is een bureau oplader voor de blackbarry.

http://www.bol.com/nl/p/elektronica/blackberry-bureauoplader-voor-de-blackberry-bold/9005000008675933/index.html
Reputatie 2
Wil graag met 10% korting de Sony digitale fotocamera bestellen
heb voldoende punten maar ik krijg helaas deze foutmelding ;-((
Groet
Arnaud

Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

The resource cannot be found.
Description: HTTP 404. The resource you are looking for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please review the following URL and make sure that it is spelled correctly.

Requested URL: /my_t-mobile/htdocs/page/my_tmobile/login/login.aspx

--------------------------------------------------------------------------------
Version Information: Microsoft .NET Framework Version:2.0.50727.4952; ASP.NET Version:2.0.50727.4955
Reputatie 2
Hallo,
Ik heb een vraag maar ik weet niet hoe ik een nieuw bericht moet maken dus ik schrijf hier wel even mijn vraag op:
Met de T-Mobile actie kun je spullen kopen met je punten, kun je die spullen ook in de T-Mobile shop kopen (gedeeltelijk met punten en gedeeltelijk met geld) en kun je ook spaarpunten kopen? Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen.
Reputatie 7
@avdpluijm
De artikelen die in de T-Mobile Extra catalogus staan kunnen alleen via My T-Mobile besteld worden. Het is niet mogelijk om spaarpunten te kopen.
Reputatie 7
@Arnaud
Ik heb je een priv