T-Mobile Extra-credits inwisselen in de T-Mobile Shop

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

56 reacties

Reputatie 2
Ik wil mijn gespaarde punten gebruiken voor de aanschaf van een nieuw toestel. Wat is de waarde van deze punten?
Reputatie 6
@Stitch15
Je kunt de T-Mobile Extra credits alleen inwisselen in de T-Mobile Shop voor korting op een toestel. De waarde van
Reputatie 2
Hoeveel korting krijg je bij de aanschaf van een nieuwe mobiel per T-Mobile extra Credit? En kan je deze ook in een t-mobile shop inwisselen of alleen online?
Reputatie 5
@Heikens

In de T-Mobile Shop is het ook mogelijk om met je T-Mobile Extra punten korting te krijgen op een toestel.
Reputatie 2
Wisten jullie dat T-Mobile zonder het aan te kondigen de waarde van de T-Mobile extra punten heeft verlaagd met 20%!!! Van 2 cent per punt naar 1,4 cent per punt. Ik ben al even aan het sparen voor korting op de Iphone 4, maar de waarde van die punten is heel sneaky per december 2010 verlaagd!
Reputatie 2
Ik kreeg in de winkel te horen, nadat ik mijn abo al had verlengd, dat ik met mijn tmobile punten een gsm had kunnen "kopen".

Nu vroeg ik me af of dit ook mogelijk is via de site of alleen in de winkel?
Ik kon het namelijk niet vinden op tmobile.nl

greetss
Reputatie 6
@pat80
Het is niet mogelijk om je gespaarde T-Mobile Extra credits in te wisselen voor korting op een toestel via de T-Mobile website. Je kunt wel credits inwisselen in
Reputatie 2
mahmud schreef:

Nou ik was nog vorige jaar rond september bij de t-mobile shop in rotterdam om een iphone 3gs te halen met een abonement, ik wou hierbij gebruikmaken van mijn t-mobile extra punten om de gedeelte van het toestelprijs te betalen. hierbij werd mij verteld dat de punten inwisselbaar zijn voor ALLES in T-mobile shops behalve APPLE producten "toevallig" . bestaat zo'n regel of was dat een smoesje om mij geen iphone te geven voor mijn punten.

Nee, die regel bestaat niet.
Ik heb destijds een Iphone 3GS gehaald in de shop bij ons in de buurt. Die medewerker vroeg me of ik wou betalen met mijn credits (ik wist niet eens dat dat kon) Ik heb de telefoon (het bedrag wat ik moest bijbetalen) en accessoires toen met credits betaald.
Reputatie 2
Sinds ik een abonnement heb bij T-Mobile spaar ik punten.
Nu is de online catalogus leuk hoor ,maar er staat niet echt iets tussen wat ik kan gebruiken.
Is het mogelijk om die punten ook te besteden in een winkel van T-Mobile?
Reputatie 2
Ja dit kan! Ik wist helemaal niet dat er een puntenspaarsysteem bestond. Ik werd daarop geattendeerd toen ik een nieuw toestel uitzocht waarvoor ik moest bijbetalen. De gespaarde punten waren inmiddels al zo'n 85 euro waard en kon ik zo inleveren op mijn nieuwe toestel en assecoires!
Reputatie 5
@Bailey
Het klopt wat Kimmiej zegt.
Zo kan je bijvoorbeeld je punten gebruiken om de nieuwe telefoon van je keuze of een accessoire te kopen. Heb je niet genoeg punten? Dat is geen probleem. Je kan een gedeelte in punten betalen en de rest bijbetalen.
In de T-Shop kan je zien wat je kan aanschaffen met je punten.
Reputatie 2
Beetje jammer dat ze bij de T-Mobile Nijmegen niet zo heel erg aardig zijn tegen hun klanten.
Informatie wanneer iets binnenkomt, kunnen ze niet geven... En iets bestellen doen ze niet...
Lekker klantvriendelijk *NOT*
Reputatie 6
@Bailey
Erg vervelend om te lezen. Mijn excuses hiervoor. Ik zal terugkoppeling geven aan desbetreffende afdeling. Kan ik misschien iets voor je betekenen?
Reputatie 2
Kan dit alleen in de shops of ook bij een ander verkooppunt bv PhoneHouse?
Reputatie 5
@Stitch15

Dit is alleen mogelijk in een T-Mobile Shop.
Reputatie 2
Kan een van jullie mij aangeven hoeveel een punt waard is in de shop van je T-moblie extra punten.
En wat de eventuele prijs is van een iphone4 32gb in de t-moblie shop.
Als deze los te koop is namelijk.

Al vast bedankt
Reputatie 6
ik weet niet of ik het helemaal goed heb maar ik dacht dat 2200 punten 25 euro is en dat iphone4 in de tmobile 699,95 een 16g met 100 euro bel tegoed de 32g weet ik niet precies maar is meestal 100 euro duurder als andere forum leden het precies weten hoor je het wel
Reputatie 2
@arie81

is dat een iphone prepaid?
oke...
Probeer mijn punten op te maken en dan t-mobile te verlaten.
Die mensen willen hun vaste klanten toch niet binnen houden.
maar thnx voor je info
Reputatie 6
Badge +8
1 punt is iets van 2 cent waard.
Weet niet wat een losse i-phone kost, maar zijn overal verkrijgbaar.
(T for telecom ,Belcompany enz)
Je zou dan een simonly abonnement met internet kunnen nemen.

Waarom verleng je niet inclusief toestel?
Reputatie 2
@centaur

Omdat ik het belachelijk vind dat ze mij gewoon meer geld vroegen als een nieuwe klant.
Dan kon ik mijn ablo opzeggen en een nieuwe nemen dan had ik de zelfde prijs als een nieuwe klant.
Alleen mijn punten saldo van 25000+ zou ik dan wel kwijt raken.
Maar dan zou ik wel voor een betere prijs een iphone hebben.
Zo gaan ze met klanten om die al ruim 10 jaar klant zijn.
Dat is de reden waarom ik niet aan verlenging zit te denken.
En Als je een klacht stuurt, behandelen ze hem zelfs verkeerd.
Reputatie 6
bander schreef:

@arie81

is dat een iphone prepaid?
oke...
Probeer mijn punten op te maken en dan t-mobile te verlaten.
Die mensen willen hun vaste klanten toch niet binnen houden.
maar thnx voor je info

ik weet niet wat je wil maar als je al lang een vaste klant bent kan je altijd proberen te onderhandelen over een korting op een nieuwe abonnement of een telefoon ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,sorry ik had je nieuwe bericht nog niet gezien wat je verteld nou zeg ik op dat je denk ik dat je de verkeerde persoon aan de telefoon heb gehad dat je zoveel punten kwijt raak kan natuurlijk niet
Reputatie 2
Denk je dat ik dat niet geprobeerd heb?
Ik heb zelfs 2 keer met de klantenservice gebeld...en wouden er nog niet eens 1 cent van af doen.
Reputatie 6
wacht morgen eens af wat een moderator kan doen voor je
Reputatie 2
ik zal afwachten.
maar heb mij n twijfels of zij iets kunnen doen.
volgens het ks team kunnen en mogen ze niets meer doen.
maar mocht ik geholpen zijn, dan lees je het hier
Reputatie 6
Badge +8
Denk niet dat een moderator iets kan doen, voor verlengingen is er een speciale afdeling.
Wil nog wel even opmerken dat ALLE providers dit doen.
Je zou nog kunnen kijken wat bij gsmweb.nl enz een toestel kost.
Soms hebben zij betere aanbiedingen.

Ook nog een keer proberen te bellen met de afdelingen kan misschien nog wat opleveren.

Je hebt wel veel punten !

Vergeet niet dat T-Mobile i.c.m. de i-phone een prima provider is.
Geen datalimiet, gratis parkeer APP, en zeker niet te vergeten gratis Navigon!
Betalen per seconde (i-plan en I-phone)
Zou goed overwegen wat beter is.