-
-
Doet lekker mee
-
24 reacties
Zoals aangegeven op de website, zijn spaarpunten in te wisselen bij de T-Mobile shops.
Vandaag, 19 Januari ben ik bij 3 verschillende T-mobile winkels geweest om mijn punten in te wisselen voor een BlackBerry Curve 8520.
Er waren 2 winkels die dit model niet meer hadden. In Amsterdam Noord was er 1 winkel die hem nog wel had.
Hij vroeg mij of ik het toestel los wilde kopen of i.c.m. een abonnement. Ik vertelde hem dat ik hem wilde kopen met mijn punten.
De medewerker van de T-Mobile shop ging hier niet mee akkoord en zei deze modellen te willen houden voor abonnement klanten.
Ik stond echt met een mond vol tanden en werd echt woest na een dag opzoek te zijn geweest!
Naar mijn mening moet er dan niet op de website van T-Mobile gezegd worden dat de punten ingewisseld kunnen worden bij een T-shop wanneer zij zelf mogen bepalen wat wel en niet in te wisselen.
Hoe moet ik nu nog weten waar ik wel en niet terecht kan?!
Ik heb tevens gebeld met de klantenservice en zij vertelde mij dat het ook niet mogelijk was een telefoon te bestellen met de punten via telefonische verkoop. Ook geen optie dus...
Al met al kan ik dus niets met de punten dan behalve de standaard producten te kiezen uit de catalogus.
Op dit moment is de vermelding op de site dus misleidend... Niet?
Echt t