T-Mobile Extra-credits inwisselen in de T-Mobile Shop

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

56 reacties

Reputatie 2
Toen ik van prepaid naar abonnement ging werd me niet gemeld dat ik mijn punten zou verliezen.

Toen ze het niet wouden bijschrijven bij mijn abo heb ik gezegd dat ik een consumentenprogamma zou inschakelen en toen kon het wel..

raar of niet?
Reputatie 6
@THxDYANDRA

Het staat in de algemene voorwaarden van de spaarprogramma's van T-Mobile dat de punten niet meegenomen kunnen worden van het ene mobiele nummer naar het andere.
Reputatie 6
@bander
Je kunt met je T-Mobile Extra-punten ook betalen in de T-Mobile Shops. Zo kunt je bijvoorbeeld de punten gebruiken om de nieuwe telefoon van je keuze of een accessoire te kopen. Wanneer je niet voldoende punten hebt, kun je een gedeelte in punten te betalen en de rest bijbetalen.
Reputatie 2
@Raymond.

Dit had ik gister al gevonden op het forum.
Kan ik jou contacteren mocht ik er mij verder niet geholpen vonden door de rest van jou collega's?
Voel me namelijk niet echt als een serieuze vaste klant gehoord tot op heden.(Behalve van jou, tenminste een echt antwoord gekregen)
De rest leest niet eens mijn klacht en stuurt volgens mij gewoon op een knop die een standaard bericht genereerd.

Bvd
Reputatie 2
arie61 schreef:

wacht morgen eens af wat een moderator kan doen voor je

Nog niets gehoord, behalve het bedrag wat een losse punt waard is.........
Reputatie 6
bander je kan nog een prive bericht sturen naar een van de moderatos maar als het waar is wat centaur zei geef ik dat ook weinig kans sorry