Beantwoord

T-Mobile extra doet het niet

• 7 juli 2018
  • 5 reacties
  • 1907 Bekeken

Ik probeer al een aantal dagen om in te loggen op t-mobile extra om mijn punten in te wisselen maar ik kreeg steeds de melding dat deze dienst beschikbaar is. Ik moet mijn punten inwisselen voor 9 juli en wil niet het risico lopen dat ik ze straks allemaal kwijt ben.
icon

Beste antwoord door Issam 24 juli 2018, 11:17

Hey Sabine,

Welkom op de T-Mobile Community. Ik help je graag verder!

Ik ben gelijk gaan kijken waar dit aan kan liggen en in het systeem zie ik dat je meerdere accounts onder hetzelfde 06-nummer hebt geregistreerd. Daar gaat het fout. Vind je het goed als ik alle accounts verwijder zodat je zelf 1 nieuwe en goedwerkende account aan kan maken? Daarna heb je gewoon toegang tot de T-Mobile Extra omgeving en kan je jouw punten inwisselen voor iets leuks. Je punten komen dus niet te vervallen bij het aanmaken van een nieuw account. :)

Ik hoor graag van je Sabine!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Layla,

Ik zie dat je inmiddels mijn collega hebt gesproken en dat hij dit heeft doorgezet. Hopelijk krijg je snel weer toegang tot je punten! Als je in de tussentijd andere vragen hebt, laat het mij weten.
Hallo.
Ik kan niet op mijn tmobile extra konen hij zegt steeds foutmelding.
En wil graag mijn punten inleveren want heb er behoorlijk wat. Hoe kan dit
Reputatie 6
Badge +16
Hey Sabine,

Welkom op de T-Mobile Community. Ik help je graag verder!

Ik ben gelijk gaan kijken waar dit aan kan liggen en in het systeem zie ik dat je meerdere accounts onder hetzelfde 06-nummer hebt geregistreerd. Daar gaat het fout. Vind je het goed als ik alle accounts verwijder zodat je zelf 1 nieuwe en goedwerkende account aan kan maken? Daarna heb je gewoon toegang tot de T-Mobile Extra omgeving en kan je jouw punten inwisselen voor iets leuks. Je punten komen dus niet te vervallen bij het aanmaken van een nieuw account. :)

Ik hoor graag van je Sabine!
Hoi.
Dat is helemaal goed dat je ze verwijderd dan kan ik erweer bij.
Gr. Sabine
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sabine,

Dankjewel voor het akkoord geven. Ik heb alle accounts weer verwijderd dus je kan zelf eer een nieuwe aanmaken zodat je toegang krijgt tot T-Mobile Extra. Laat je even weten of het zo lukt? Geniet ook lekker van het zonnetje! 🙂

Reageer