Beantwoord

T-Mobile extra en 1/5 staatsloten

• 5 februari 2016
  • 2 reacties
  • 366 Bekeken

Hoi,

Ik had afgelopen week twee 1/5 staatsloten ingewisseld voor wat punten die ik had gespaard bij T-mobile Extra. Het verzilveren met de code ging goed maar later las ik op de site van de Staatsloterij dat ik niet meespeelde voor de komende trekking en ik las bij de voorwaarden dat de actie t/m december 2015 gold!?
icon

Beste antwoord door Amy 10 februari 2016, 08:28

Hey Mundepun,

Ik heb een reactie terug. Deze melding dat het geldig is tot december 2015 stond inderdaad een beetje verborgen in de actievoorwaarden. Deze heeft de Staatsloterij zelf toegevoegd en mijn collega heeft er voor gezorgd dat deze datum uit de voorwaarden gehaald is, de loten zijn inderdaad gewoon nog geldig! De code is namelijk te verzilveren tot en met de datum die op je voucher vermeld staat bij 'Geldig tot ...'.

De trekking waar je meespeelt wordt bepaald door het moment waarop je de voucher hebt verzilverd. Meer informatie over de trekking kun je vinden op deze pagina. 😉

Hopelijk is alles zo duidelijk! En bedankt natuurlijk voor het aangeven van de fout in de voorwaarden! Laat je weten of we nog iets voor je kunnen doen?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Mundepun,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wat vreemd zeg! Ik zie inderdaad dat je deze bestelling hebt gedaan op 1 februari. Kun je misschien een link meesturen van de pagina waar je dit op hebt gelezen? Ik kan er namelijk niet echt iets over vinden. Ik heb jouw probleem in ieder geval ook doorgestuurd naar de afdeling die over T-Mobile Extra gaat. Zodra ik een reactie van hun heb dan laat ik het aan je weten. We gaan er uiteraard voor zorgen dat het goed komt. 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Hey Mundepun,

Ik heb een reactie terug. Deze melding dat het geldig is tot december 2015 stond inderdaad een beetje verborgen in de actievoorwaarden. Deze heeft de Staatsloterij zelf toegevoegd en mijn collega heeft er voor gezorgd dat deze datum uit de voorwaarden gehaald is, de loten zijn inderdaad gewoon nog geldig! De code is namelijk te verzilveren tot en met de datum die op je voucher vermeld staat bij 'Geldig tot ...'.

De trekking waar je meespeelt wordt bepaald door het moment waarop je de voucher hebt verzilverd. Meer informatie over de trekking kun je vinden op deze pagina. 😉

Hopelijk is alles zo duidelijk! En bedankt natuurlijk voor het aangeven van de fout in de voorwaarden! Laat je weten of we nog iets voor je kunnen doen?

Reageer