Beantwoord

T-Mobile extra: geen punten gekregen


Reputatie 1
Beste T-Mobile,

Ik heb na het betalen van de factuur geen punten gekregen op T-Mobile extra.

is er een storing of komen de punten nog ??.


Met vriendelijke groet,
Mari
icon

Beste antwoord door Jaimy 21 juni 2018, 08:58

Hoi Mari,

Ik zie het ja! Dat is natuurlijk niet de bedoeling dus ik heb meteen de punten toegevoegd!

Trek je even aan de bel als het volgende keer weer misgaat? Je weet het inmiddels wel: we staan voor je klaar. :D

Groetjes!
Bekijk origineel

25 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Mari,

Ik zie het ja! Dat is natuurlijk niet de bedoeling dus ik heb meteen de punten toegevoegd!

Trek je even aan de bel als het volgende keer weer misgaat? Je weet het inmiddels wel: we staan voor je klaar. :D

Groetjes!
Reputatie 1
Hallo Jaimy,

Bedankt voor uw inspanning !!.


Met vriendelijke groet,
Mari
Reputatie 1
Beste T-Mobile,

Wederom heb ik geen punten gekregen op T-Mobile extra.

Vorige maand was dit ook het geval en heeft Jaimy deze netjes toegevoegd.

Toch zit er ergens een foutje, bij het automatisch toekennen van punten.


Met vriendelijke groet,
Mari.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Mari,

Dat is natuurlijk gek dus ik heb dit direct doorgezet naar onze specialisten. Ik hoopte op een eenmalig foutje, maar dat lijkt nu niet meer het geval. Onze IT-specialisten zullen dit gaan bekijken en voor jou oplossen!

Ik ga er dus vanuit dat het snel helemaal goedkomt!
Reputatie 1
Hallo Jaimy,

Wederom wil ik u bedanken, voor uw inspanningen.

En hopelijk komt het inderdaad (structureel) goed.


Met vriendelijke groet,
Mari.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Mari,

Geen dank hoor!!

Ik heb vandaag al direct een terugkoppeling gekregen van mijn collega! Er bleek inderdaad iets structureel mis te gaan, waardoor de punten niet werden toegekend. Dit probleem is nu opgelost en je krijgt de punten over een aantal dagen alsnog toegekend!

Mocht je merken dat dit toch niet gebeurt (waar ik niet vanuit ga, maar je weet het nooit), dan kun je hier uiteraard weer even aan de bel trekken. ☺
Reputatie 1
Hallo Jaimy,

Jammer genoeg heb ik de punten nog niet mogen ontvangen.

En trek ik dus aan de bel 😜.

Met vriendelijke groet,
Mari.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mari,

Het probleem is 5 dagen geleden opgelost en de punten gaan toegekend worden. Mocht je na volgende week nog niks hebben dan voegen wij ze handmatig toe. We gaan het hoe dan ook in orde maken voor je! 🙂
Reputatie 1
Hallo Hajar,

Bedankt voor uw reactie, hoop doet leven, dus we wachten het hoopvol af.

Met vriendelijke groet,
Mari.
Reputatie 1
Hallo Hajar en Jaimy,

Nee Hajar, de punten zijn nu nog steeds niet toegekend en de week is al ruim overschreden jammer genoeg.

De volgende punten zouden zelfs al bijna moeten worden toegekend.

Toch jammer dat ik een, hoopvol bericht van jullie c.q. T-Mobile heb mogen ontvangen dat het probleem was opgelost en nu blijkt dat dit niet zo is 😂😂.

Met vriendelijke groet,
Mari.
Reputatie 1
Hallo T-Mobile,

Nu heb ik voor de 2e maand op een rij wederom geen punten gekregen op T-Mobile extra.

Terwijl zowel Jaimy als Hajar aangaven dat het probleem zou worden opgelost c.q. opgelost zou zijn.

Ik loop nu wel al 60 punten mis, jammer genoeg.

Met vriendelijke groet,
Mari.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Mari,

Sowieso ga je de punten met terugwerkende kracht toegeschreven krijgen en mocht dat niet lukken (wat ik niet verwacht), dan krijg je van mij hoogstpersoonlijk een andere passende compensatie!

Ik snap echter dat je het nu gewoon geregeld wilt hebben en dat wil ik ook graag! Zéker omdat je zo'n trouwe en vriendelijke Community-user bent. Ik heb wederom contact opgenomen met mijn collega en ga ervoor zorgen dat je de punten zo snel mogelijk krijgt! Ik hou je op de hoogte!
Reputatie 1
Hallo Jaimy,

Wederom bedankt voor uw inspanning !!.

Hoop doet leven, dus hoop ik maar dat het nu ook structureel zowel voor mij, maar ook zeker voor de andere klanten die mogelijk hier ook last van hebben, wordt opgelost.

Met vriendelijke groet,
Mari.
Reputatie 1
Hallo Jaimy,

De ontbrekende 60 punten van T-Mobile extra, zijn inmiddels toegekend.

Nu ben ik alleen bij volgende factuur benieuwt of de punten van T-Mobile extra, automatisch worden toegekend ???.

Jaimy / T-Mobile nogmaals bedankt voor jullie inspanning !!!.

Met vriendelijke groet,
Mari.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Mari,

Yes! Ik wilde je al net gaan vertellen dat ze bijgeboekt zijn, maa je had het gelukkig zelf ook al gezien! 😄

Ik ben inderdaad ook benieuwd of het volgende maand wel goedgaat, dus laat het mij maar eventjes weten. Mocht dat niet zo zijn dan zorg ik dat ze weer handmatig worden toegevoegd en dat mijn collega er een "case" van gaat maken, want dit is natuurlijk geen doen! Hoe doen ook hoef je niet bang te zijn dat je de punten niet krijgt, hoor!
Reputatie 1
Beste T-Mobile,

Ik heb na het betalen van de factuur geen punten gekregen op T-Mobile extra.

is er een storing of komen de punten nog ??.


Met vriendelijke groet,
Mari.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Mari,

Het blijft een gedoetje met T-Mobile Extra hè! Maar zoals je weet, zullen we het altijd weer rechttrekken dus geen zorgen. Punten kunnen tot 4 weken na de factuur bijgeschreven worden, dus ik kan/mag het nu nog niet doorzetten. Is het daarna nog niet bijgeschreven, dan natuurlijk wel dus laat het mij dan meteen even weten!
Reputatie 1
Hallo Jaimy,

Wij zijn nu 4 weken verder en al over 2 maanden heb ik geen punten mogen ontvangen op T-Mobile extra.

Waarom loopt dit toch telkens fout ??.


Met vriendelijke groet,
Mari.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mari,

Wat jammer dat je ze nog niet hebt ontvangen. We ervaren momenteel wat issues met T-Mobile Extra pagina, maar ik heb dit direct doorgezet naar de afdeling die punten toekent. Zij zullen de misgelopen punten alsnog toevoegen. Dit zal binnen enkele dagen zichtbaar zijn. Excuus voor de vertraging!
Hallo,

Ik heb ook nog geen punten gekregen . en na even nakijken mis ik ook nog punten van december 2018.

MVG

Gio
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Gio,

Goed dat je het even meldt! Ik heb dit ook voor jou meteen doorgezet naar de collega's die dit verder kunnen oppakken, dus zij gaan dit zo snel mogelijk voor jou rechtzetten.

Fijn weekend alvast!
Reputatie 1
Beste lezers,

Ik heb vandaag netjes mijn punten van de afgelopen 2 maanden, mogen ontvangen.

Bedankt T-Mobile.


Met vriendelijke groet,
Mari.
Reputatie 1
Hallo T-Mobile,

Nu heb ik voor de 2e maand op een rij wederom geen punten gekregen op T-Mobile extra.

Ik weet dat T-Mobile gaat stoppen met het punten spaarsysteem. maar op deze manier klanten geen punten toekennen is geen nette manier om er mee te stoppen.

Ik hoop wel dat de punten worden toegekend tot mijn contract afloopt !!, als is het maar om het gespaarde aan een goed doel te geven.

Met vriendelijke groet,
Mari.
Reputatie 3
Badge +3
Hoi @marijoke,

Sorry, dat verloopt niet helemaal soepel zeg! Ik heb dit direct doorgezet naar de T-Mobile Extra specialisten met de vraag of ze de punten kunnen toevoegen én of ze kunnen kijken waarom dit niet meer automatisch gaat - dat is natuurlijk wel zo handig. Je punten ontvang je zo snel mogelijk en ik hoop ook een oplossing voor het automatisch toekennen van de punten. We gaan ons best doen!
Reputatie 1
Beste T-Mobile,

Ik heb vandaag netjes mijn punten van de afgelopen 2 maanden, mogen ontvangen.

Bedankt T-Mobile.


Met vriendelijke groet,
Mari.

Reageer