Beantwoord

T-Mobile Extra kwijt na contractovername

Reputatie 2
Mijn tmobile extra punten zijn verdwenen en ik moest mij opnieuw aanmelden. Ik had al flink wat punten, kan ik die weer terug krijgen? Een x aantal jaar geleden heb ik dit probleem ook al eens een keer gehad.

Met vriendelijke groet,

Floris
icon

Beste antwoord door Hajar 14 september 2015, 11:19

Hi Floris,

Welkom op het T-Mobile Forum!

De reden waarom jij je vorige punten bent kwijt geraakt is omdat er sprake was van een contractovername. Bij een contractovername krijg je een nieuwe klantnummer, hierdoor komen je T-Mobile Extra punten te vervallen. Neem ook eens een kijkje op het contractovername formulier, hierop staat vermeld dat eventueel gespaarde punten komen te vervallen.

Ik zie dat je inmiddels opnieuw bent aangemeld en dat jij je eerste punten alweer binnen hebt! Dus je kunt weer volop gaan sparen en gebruik maken van onze T-Mobile extra diensten.

Als je verder nog vragen hebt, laat het ons weten! 🙂
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Floris,

De reden waarom jij je vorige punten bent kwijt geraakt is omdat er sprake was van een contractovername. Bij een contractovername krijg je een nieuwe klantnummer, hierdoor komen je T-Mobile Extra punten te vervallen. Neem ook eens een kijkje op het contractovername formulier, hierop staat vermeld dat eventueel gespaarde punten komen te vervallen.

Ik zie dat je inmiddels opnieuw bent aangemeld en dat jij je eerste punten alweer binnen hebt! Dus je kunt weer volop gaan sparen en gebruik maken van onze T-Mobile extra diensten.

Als je verder nog vragen hebt, laat het ons weten! 🙂
Reputatie 2
Wat jammer, had t fijn gevonden als ik daar van tevoren een berichtje had gehad of nog op het laatste moment mijn punten kon opmaken. De contractovername klopt wel. Maar dit is altijd al mijn nummer geweest, alleen stond t contract op een andere naam. Ik heb zelf wel altijd alle rekeningen betaald. Is er echt niks mogelijk? Heb de afgelopen 6 jaar gespaard en nu is alles weg.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Floris,

Het is inderdaad wel vervelend, maar helaas staat het wel in de voorwaarden van de contractovername..

Ik heb het voor de zekerheid nog even nagevraagd bij de afdeling die over T-Mobile Extra punten gaat of zij hier nog iets in kunnen betekenen. Hierin kan ik echter niks garanderen en weet dus niet of hier iets uit komt.

Mocht je nog vragen aan ons hebben, laat het dan weten!
Reputatie 2
Hi David,

Dank voor het vragen! Ben benieuwd naar de uitkomst en hoop dat er toch nog iets kan gebeuren.

Groet Floris
Hoi,
Dit is mij ook overkomen, spaarde al jaren punten en ben al jaren trouwe klant bij T-mobile, ook al stond het contract eerst niet op mijn naam, ik was wel degene die de rekeningen betaalde. Bij het overzetten gingen alle punten verloren. Door medewerker T-mobile heel laks gereageerd en totaal niet tegemoet komen, maar wel weer voor 2 jaar getekend.
Ik had net voor dat voorval ook een abonnement afgesloten voor mijn vrouw.
Ik heb sindsdien alleenmaar meer een hekel gekregen aan T-mobile.
Laatst met de landelijke storing was ik totaal onbereikbaar, ben 2 opdrachten misgelopen omdat ik een hele dag onbereikbaar was. Als schadevergoeding wordt je afgescheept met 500mb gratis data, welke ik al maandelijks voor 3gb inkoop en nooit opmaak. Een vergoeding van 1,50€ is ook lachwekkend.
Al die jaren dat ik klant was en bleef kwam doordat je als vaste klant leuke voordeeltjes had m.n. bij verlenging abonnement en met sparen punten. Geen enkel reden nog om bij T-mobile te blijven.

Greets
Reputatie 6
Badge +16
Hi Alex,

Ik kan me goed voorstellen dat je er niet blij mee bent als je punten komen te vervallen. Jammer om te lezen dat we in het verleden niet met een passende oplossing zijn gekomen. Graag wil ik de situatie nogmaals voor je bekijken. Zou je mij daarom in een privébericht het 06-nummer willen sturen waar het om gaat? Dan kijk ik met je mee. Alvast bedankt voor de genomen moeite.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Alex,

Inmiddels heb ik weer gereageerd op je privébericht. Ik ben benieuwd naar je reactie!
Reputatie 7
Badge +20
@Floris

Ik heb je even een privébericht gestuurd met meer informatie. Ik zie je antwoord graag binnenkomen. 🙂
ik ben zes jaar klant: de enige reden dat ik klant bleef was vanwege de punten. ik was al die tijd aan het sparen voor de ballonvaart.

nu t mobile extra gestopt is heb ik eindelijk een goede reden om verder te kijken.

bedankt voor alles en wie weet tot later

Reageer