Beantwoord

T-Mobile Extra naar verkeerd mailadres

  • 13 februari 2019
  • 1 reactie
  • 1334 Bekeken

Beste,

ik heb zojuist de T-mobile Data For a Day bundel besteld, maar dat is denk ik naar een verkeerd mailadres gestuurd. Mijn mailadres stond op de een of andere manier namelijk op no-reply@tmobile.com. Ik heb mijn mailadres zojuist aangepast, maar ik denk dat de voucher naar het no-reply adres is gestuurd. Zou u dit nog kunnen aanpassen?

Met vrioendelijke groet,

Bas
icon

Beste antwoord door Jaimy 13 februari 2019, 14:31

Hoi Bas,

No worries; ga ik voor je rechtzetten!

Ik heb de voucher opnieuw geprobeerd te versturen, maar gek genoeg werkt het systeem vandaag even niet mee. Daarom heb ik het op een andere manier opgelost en direct de kosten voor de bundel als coulance toegevoegd aan jouw abonnement, zodat je als het ware de bundel gratis kunt toevoegen. Dit zul je als korting terugzien op jouw volgende factuur. Je kunt - wanneer het jou uitkomt - de Data for a Day bundel toevoegt via jouw My T-Mobile of via de app, de kosten daarvoor zijn dan dus al vergoed. Met andere woorden: de bundel zal dan 3 euro kosten, maar deze heb ik al als korting toegevoegd aan jouw factuur.

Hopelijk heb ik het zo helder uitgelegd en is alles zo naar wens! Laat je het weten als ik nog meer voor je kan doen?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Bas,

No worries; ga ik voor je rechtzetten!

Ik heb de voucher opnieuw geprobeerd te versturen, maar gek genoeg werkt het systeem vandaag even niet mee. Daarom heb ik het op een andere manier opgelost en direct de kosten voor de bundel als coulance toegevoegd aan jouw abonnement, zodat je als het ware de bundel gratis kunt toevoegen. Dit zul je als korting terugzien op jouw volgende factuur. Je kunt - wanneer het jou uitkomt - de Data for a Day bundel toevoegt via jouw My T-Mobile of via de app, de kosten daarvoor zijn dan dus al vergoed. Met andere woorden: de bundel zal dan 3 euro kosten, maar deze heb ik al als korting toegevoegd aan jouw factuur.

Hopelijk heb ik het zo helder uitgelegd en is alles zo naar wens! Laat je het weten als ik nog meer voor je kan doen?

Reageer