Beantwoord

T-Mobile Extra niet bereikbaar uit de app of via web

• 13 oktober 2017
  • 5 reacties
  • 149 Bekeken

Badge +2
  • is een legendarische user
  • 0 reacties
De laatste keer dat ik vanuit de T-Mobile app naar extra probeerde te kijken kon dat niet omdat er een verhuizing aan de gang was. Maar nu ik eens wil kijken in de nieuwe catalogus kom ik (nog steeds met de app- versie 4.8 van 9 oktober) op een pagina waar staat dat de catalogus verhuisd is, dat ik per ongeluk ben doorverwezen en dat ik dat kan omzeilen door tijdelijk de incognito modus in de browser aan te zetten.

Mja, in de app werkt dat niet zo...

Dus maar even Google gebruikt op m'n laptop. Daar vind ik https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/sparen met een verwijzing naar https://www.t-mobile.nl/sparen/catalogus . Ha, mooi, de catalogus. Jammer alleen dat elk artikel dat je vervolgens aanklikt (zoals https://www.t-mobile.nl/sparen/catalogus/product/15-staatslot) alleen een pagina oplevert met :

Ik dacht even dat het misschien aan het blokkeren van 16 reclame, 6 (wtf?) site-analyse en nog wat andere trackers op die pagina lag, maar ook zonder die blokkade krijg ik dezelfde fout.

PS 11640 punten voor een hoofdtelefoon ? Cool, da's maar 54 jaar (!!) sparen met mijn huidige abonnement (54 x 12 x 18 = 11664).
icon

Beste antwoord door Jaimy 16 oktober 2017, 08:52

Hoi Eric_E,

Bedankt voor het aangeven! Er waren inderdaad wat issues naar aanleiding van de verhuizing. Deze zijn doorgezet en voor het grootste gedeelte gelukkig meteen opgelost! Hier en daar zou het kunnen dat je nog tegen wat foutjes aanloopt, maar deze zullen snel aangepakt worden!

Ik heb het zelf ook nog even getest en bij mij doet de app het wel weer goed, bij jou ook?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Eric_E,

Bedankt voor het aangeven! Er waren inderdaad wat issues naar aanleiding van de verhuizing. Deze zijn doorgezet en voor het grootste gedeelte gelukkig meteen opgelost! Hier en daar zou het kunnen dat je nog tegen wat foutjes aanloopt, maar deze zullen snel aangepakt worden!

Ik heb het zelf ook nog even getest en bij mij doet de app het wel weer goed, bij jou ook?
Badge +2
Het meeste lijkt weer te werken. Op de website ontbreekt alleen de aanduiding bij artikelen die ook met bijbetaling gekocht kunnen worden nog.

Overigens is het ook wat raar/vervelend dat voor deze artikelen niet te zien is om hoeveel bijbetaling bij hoeveel punten het dan gaat.
Reputatie 3
Badge +2
Hoi Eric_E,

Fijn dat het weer lijkt te werken. Als een product te bestellen is met een bijbetaling dan is dit te herkennen aan de oranje balk 'Ook met bijbetalen', Als je op dat product klikt kun je vervolgens via een drop down menu de opties bekijken. We bieden de opties 25%, 50% of 75% bijbetalen. Zie je op dit moment bij geen enkel product dit kenmerk? Zie je het wel via de webversie?
Badge +2
Als je op dat product klikt kun je vervolgens via een drop down menu de opties bekijken. We bieden de opties 25%, 50% of 75% bijbetalen.
Die dropdown zie ik niet. Mogelijk omdat ik niet genoeg punten heb voor een bestelling te doen met zelfs 75% bijbetalen. Maar zonder de info welke bijbetaling er gevraagd zal worden is het niet zo leuk sparen.

Zie je op dit moment bij geen enkel product dit kenmerk? Zie je het wel via de webversie?
In de app wel, juist op de webversie helemaal niet. Zie screenprint, volgens de app zijn 4 van deze 6 ook met bijbetaling te verkrijgen.

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Eric,

We hebben hier meer klachten over ontvangen en het is intern aangekaart! Mijn collega's doen hun best om het zo snel mogelijk op te lossen.

Bedankt voor jou heldere feedback! Dat helpt ons weer om het systeem te verbeteren. 😃

Reageer