Vraag

t-mobile extra probleem

• 26 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 651 Bekeken

Mijn t-mobile extra pagina opent niet.
dit al een paar maanden niet.
Hij zegt dat mijn nr een prepaid is. Terwijl ik toch echt al 6 jaar een abonnement bij jullie heb.
Wat kan ik hier aan doen.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +11
Aha, een dergelijke melding / probleem was gisteren bij mij ook weer aan de orde, op 2 computers en met firefox en chrome. cookies verwijderen hielp niets, een week of 2 geleden was dat wel een oplossing. Blijkbaar gaat de foutmelding naar een melding in de trent van prepaid als een onderdeel van de abo pagina niet meer bestaat, want dat extra gaat er uit of is al weg.
In mijn geval lijkt de oorzaak dat mijn abo is opgezegd, dus my-tmobile is nu nog 2 maanden alleen maar een factuurbekijksite. Cache verwijderen helpt ook niet.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Primul87,

Ik heb even meegekeken en ik zie dat je al sinds 23-11-2018 een nieuw abonnement hebt. Dat betekent dat T-Mobile Extra voor jou inmiddels is vervallen. Je hebt daarover wel bericht gehad, maar wellicht heb je dat over het hoofd gezien. Dit verklaart ook waarom je de pagina niet meer kunt bezoeken!
hoi @Jaimy,

ik heb geen nieuw abbonement. ik heb mijn abbo verlengd.
met zelfde nummer en zelfde prijs.
alleen een andere telefoon. en ik heb geen bericht gehad over het feit dat ik geen t mobile extra meer had als ik ging verlengen.
dan waren er namelijk goedkopere opties geweest dan T-Mobile.
Reputatie 6
Badge +11
ik heb geen nieuw abbonement. ik heb mijn abbo verlengd.
'Verlengen' is een nieuw contract, met nieuwe voorwaarden en daarmee vervalt je huidige/oude contract. Die nieuwe voorwaarden had je in detail door moeten pluizen en dan kunnen vaststellen dat het geen T-Mobile Extra meer omvat.

Je hebt zeg maar een nieuw paar schoenen+sokken gekocht en de oude schoenen+sokken weggedaan zonder verder te kijken (de nieuwe schoenen eisen alle aandacht op). Maar in de oude sok zak nog geld, maar dat is nu foetsie.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi @Primul87,

Ik geef hierin graag meer duidelijkheid. We zijn vorig jaar (vanaf 28/01/2018) begonnen met het uitfaseren van T-Mobile Extra. Abonnementen die sindsdien zijn afgesloten hebben T-Mobile Extra niet meer als aanvulling op het abonnement. Vanaf het moment van afsluiten heb je nog wel vier maanden de tijd om de resterende punten te besteden. Wat ik zie is dat je jouw huidige abonnement in november 2018 hebt verlengd. Dat zou in principe rijmen met je bevindingen, daar je aangeeft enkele maanden niet meer in T-Mobile Extra kan komen. Ik vermoed dat jouw account rond maart 2019 is komen te vervallen.

De foutmelding die je ontvangt is een wat standaardmelding. Je hebt dus niet daadwerkelijk een PrePaid-account (zoals de melding wellicht doet lijken) maar jouw T-Mobile Extra account is komen te vervallen. Een van de redenen om T-Mobile Extra uit te faseren is onder andere dat is gebleken dat het leeuwendeel van de klanten liever een korting ziet in plaats van een te bestellen voucher. Daarom ligt ook sindsdien de focus op Klantvoordeel.

Hopelijk biedt het zo meer achtergrond. Voor nu; heb een mooi weekend alvast!

Reageer