Beantwoord

T-Mobile Extra product defect

• 12 januari 2016
  • 1 reactie
  • 146 Bekeken

Ik heb een artikel in de shop gekocht van mijn punten, maar hij is al binnen een week gebruik kapot gegaan. Hoe kan ik dezs terugsturen?
icon

Beste antwoord door Amy 13 januari 2016, 07:50

Hey Eline,

Welkom op het T-Mobile Forum, goed dat je jouw vraag hier stelt!

Wat balen dat je artikel nu al stuk is gegaan 😞. Gaat het om de waterfles? Wat is er stuk gegaan?

Je kunt het artikel in ieder geval kosteloos en in de originele verpakking (als je die nog hebt) opsturen naar de leverancier. Zou je daar de orderbon mee willen sturen en een brief bij willen voegen met je contactgegevens en de reden van retourneren? De normale garantie van een jaar geldt op de artikelen, mits correct gebruikt. De leverancier bepaalt vervolgens of een omruiling of vergoeding van toepassing is, zij zullen hierover contact met je opnemen.

Je kunt hiervoor het volgende adres gebruiken:
Nebus Loyalty o.v.v. T-Mobile
Antwoordnummer 404
4560 WC HULST

Laat je aan ons weten of het gelukt is Eline? :8
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +15
Hey Eline,

Welkom op het T-Mobile Forum, goed dat je jouw vraag hier stelt!

Wat balen dat je artikel nu al stuk is gegaan 😞. Gaat het om de waterfles? Wat is er stuk gegaan?

Je kunt het artikel in ieder geval kosteloos en in de originele verpakking (als je die nog hebt) opsturen naar de leverancier. Zou je daar de orderbon mee willen sturen en een brief bij willen voegen met je contactgegevens en de reden van retourneren? De normale garantie van een jaar geldt op de artikelen, mits correct gebruikt. De leverancier bepaalt vervolgens of een omruiling of vergoeding van toepassing is, zij zullen hierover contact met je opnemen.

Je kunt hiervoor het volgende adres gebruiken:
Nebus Loyalty o.v.v. T-Mobile
Antwoordnummer 404
4560 WC HULST

Laat je aan ons weten of het gelukt is Eline? :8

Reageer