Beantwoord

T-Mobile extra product defect

  • 1 maart 2016
  • 1 reactie
  • 129 Bekeken

Mijn mini blender van princess is na een maand al defect. Waar moet ik deze naar toe sturen??
icon

Beste antwoord door Minty 1 maart 2016, 20:07

Wat jammer dat 'ie nu al kapot is! Gelukkig heb je een jaar garantie. Ik heb even voor je gezocht hier op het forum en dit antwoord van een maand geleden gevonden:


Je kunt het artikel in ieder geval kosteloos en in de originele verpakking (als je die nog hebt) opsturen naar de leverancier. Zou je daar de orderbon mee willen sturen en een brief bij willen voegen met je contactgegevens en de reden van retourneren? De normale garantie van een jaar geldt op de artikelen, mits correct gebruikt. De leverancier bepaalt vervolgens of een omruiling of vergoeding van toepassing is, zij zullen hierover contact met je opnemen.

Je kunt hiervoor het volgende adres gebruiken:
Nebus Loyalty o.v.v. T-Mobile
Antwoordnummer 404
4560 WC HULST
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Wat jammer dat 'ie nu al kapot is! Gelukkig heb je een jaar garantie. Ik heb even voor je gezocht hier op het forum en dit antwoord van een maand geleden gevonden:


Je kunt het artikel in ieder geval kosteloos en in de originele verpakking (als je die nog hebt) opsturen naar de leverancier. Zou je daar de orderbon mee willen sturen en een brief bij willen voegen met je contactgegevens en de reden van retourneren? De normale garantie van een jaar geldt op de artikelen, mits correct gebruikt. De leverancier bepaalt vervolgens of een omruiling of vergoeding van toepassing is, zij zullen hierover contact met je opnemen.

Je kunt hiervoor het volgende adres gebruiken:
Nebus Loyalty o.v.v. T-Mobile
Antwoordnummer 404
4560 WC HULST

Reageer