T-Mobile extra producten karig

• 7 juli 2018
  • 6 reacties
  • 2151 Bekeken

De kado's, en producten in t mobile extra, die worden steeds minder, ik snap heus wel dat je iets moet afbouwen, maar wat jullie nu aanbieden is wel heel erg karig. En toen ik dat laatst vroeg aan een medewerker toen werd mij verteld dat er geregeld nieuwe artikelen bij komen…. Niet dus
Dus kom maar op met de nieuwe producten, want nu spaar ik voor niks

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Pevede,

Leuk dat je gebruik maakt van T-Mobile Extra! Ons aanbod is nu al erg divers en we bieden ook vaker wat nieuws aan. Ik ben erg benieuwd wat voor producten jij het liefst zou zien en dan kan ik dat doorgeven. Wellicht staat je favoriete product dan wel binnenkort in de catalogus! Ik kan je natuurlijk niks beloven, maar doe wel mijn best om je feedback door te zetten! 🙂
Reputatie 7
Badge +20
  1. Databundel buitenland
  2. Digitale cadeaubon Bol.com
  3. kortingskaartje NS
  4. Maand deezer (stopt automatisch)
  5. Kika
  6. Lightning kabel apple
  7. Oplaatkabel Samsung
  8. anti-skim pasjeshouder
  9. Buiten/binnen thermometer
  10. Giftkaart playstore/Apple
vul aan🤣
Reputatie 5
Badge +14
Travel&surf zou ik graag voor de vakantie terug zien 😊
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Super leuk dat jullie zo meedenken. Ik heb jullie suggesties doorgegeven! Vanaf 1 juli zijn in de T-Mobile Extra online catalogus alleen digitale producten verkrijgbaar en in de T-shop kunnen jullie de fysieke producten aanschaffen. Het zijn wel telecom fysieke producten geworden in de T-shop. Het was helaas niet mogelijk om niet gerelateerde telecom producten in de winkel neer te leggen.

Nogmaals bedankt voor het meedenken!
Reputatie 2
Dlezers is telecom, maar die zie ik ook niet meer terug in de shop. Komt die nog terug?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Truckertje,

Ik zou er rekening mee houden dat de producten die weg zijn uit de Catalogus, niet meer terugkomen. Sommige producten worden wellicht nog mondjesmaats toegevoegd, maar op dit moment is dit het assortiment en ik verwacht daar weinig veranderingen in.

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het gerust weten!

Reageer