Beantwoord

T-Mobile extra punten

• 12 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 140 Bekeken

Hallo t-mobile, ik heb een paar weken geleden met mijn punten 2 travel en surf s passen gekocht maar niks gekregen. Kan ik mijn punten nu terug krijgen?
icon

Beste antwoord door Hajar 14 augustus 2016, 16:03

Hi NiekAanstoot,

Het klopt inderdaad dat er problemen waren met de vouchers. Als je toen al aan de bel had getrokken dan had ik een pas voor je kunnen activeren. Maar aangezien je nu niet meer in het buitenland bent, heb ik de punten teruggeboekt. Deze zullen binnen 48uur zichtbaar zijn op My T-Mobile.

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het mij weten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi NiekAanstoot,

Welkom op Forum!

Wat vreemd dat je jouw vouchers niet hebt ontvangen. Ga je binnenkort nog naar het buitenland? Heb je ook al je spambox gecontroleerd? Mocht je ze daar ook niet vinden dan zorg ik ervoor dat jij je punten ontvangt.

Ik hoor graag van je. 🙂
Hallo,

Ik heb de vouchers wel ontvangen... maar ze werkten niet. Ik zag dat hier meer mensen problemen mee hadden. Ik ga voorlopig niet meer naar het buitenland.

Groeten,
Reputatie 7
Badge +20
Hi NiekAanstoot,

Het klopt inderdaad dat er problemen waren met de vouchers. Als je toen al aan de bel had getrokken dan had ik een pas voor je kunnen activeren. Maar aangezien je nu niet meer in het buitenland bent, heb ik de punten teruggeboekt. Deze zullen binnen 48uur zichtbaar zijn op My T-Mobile.

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het mij weten.

Reageer