Beantwoord

T-Mobile Extra punten

  • 9 juni 2017
  • 2 reacties
  • 217 Bekeken

Mijn punten worden niet bijgeschreven?
icon

Beste antwoord door David 10 juni 2017, 15:02

Hey JJTV,

Goed dat je even aan de bel trekt! 🙂

In ons systeem zie ik dat je jezelf op 11 mei hebt aangemeld, maar op dat moment was jouw eerste factuur al verwerkt, daar worden dus geen punten over verrekend. Je hebt vervolgens voor de aanmelding 15 punten ontvangen en die zijn ook terug te zien op My T-Mobile. Binnenkort wordt de tweede factuur verwerkt en dan krijg je daar weer je punten van, dat gaat helemaal in orde komen! Rond 12 juni wordt de factuur opgesteld, dus rond die datum zullen de punten worden bijgeschreven.

Mocht er nog iets zijn waar wij je bij kunnen helpen, laat het ons gerust weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey JJTV,

Goed dat je even aan de bel trekt! 🙂

In ons systeem zie ik dat je jezelf op 11 mei hebt aangemeld, maar op dat moment was jouw eerste factuur al verwerkt, daar worden dus geen punten over verrekend. Je hebt vervolgens voor de aanmelding 15 punten ontvangen en die zijn ook terug te zien op My T-Mobile. Binnenkort wordt de tweede factuur verwerkt en dan krijg je daar weer je punten van, dat gaat helemaal in orde komen! Rond 12 juni wordt de factuur opgesteld, dus rond die datum zullen de punten worden bijgeschreven.

Mocht er nog iets zijn waar wij je bij kunnen helpen, laat het ons gerust weten!
David

OK dan zie ik de punten vanzelf komen..
Is duidelijk.
Bedankt voor de info

Reageer