Beantwoord

T-Mobile extra punten

Reputatie 3
Goedemiddag,

Aankomend oktober verlopen mijn T-Mobile extra punten omdat ik mijn abbonement verlengd heb.
Nu wilde ik mijn oude punten opmaken, maar zie ik dat er in de catalogus nog amper keuze is.
Wordt dit nog meer?

Ik wilde namelijk graag gaan voor een Rituals pakket of podiumkaart, maar beide kan ik helaas niet meer vinden.
icon

Beste antwoord door CrisTien 23 september 2018, 21:28

@likedenisee @Seccie dat klopt, ze gaan er mee stoppen.
je hebt nog wel de mogelijkheid om de punten in de winkel te gebruiken bij aanschaf van producten. Bvb. Hoesjes,kabeltjes of als bijbetaling voor een mooie telefoon.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Hoi Denise,

ik geloof dat ik hier in de community ergens gelezen heb dat er (helaas) plannen zijn om T-Mobile extra uit te faseren, vandaar dat het assortiment (op dit moment) beperkt is.
Reputatie 7
Badge +14
@likedenisee @Seccie dat klopt, ze gaan er mee stoppen.
je hebt nog wel de mogelijkheid om de punten in de winkel te gebruiken bij aanschaf van producten. Bvb. Hoesjes,kabeltjes of als bijbetaling voor een mooie telefoon.
Reputatie 1
Ik zie het ook nu pas. In dit topic word hier meer over verteld.
Ik zie het ook nu pas, vind het vreemd dat we er geen e-mail over hebben gekregen toen dit al bekend was. Niet iedereen zit elke dag op het forum. Er is nu bijna niets meer in te wisselen. Heel jammer dit, dacht dat ik nog even een pathe voucher kon bestellen, maar nee.

Reageer