Beantwoord

t-mobile extra punten

• 28 juni 2019
  • 2 reacties
  • 1336 Bekeken

Ik kom er net achter dat mijn punten tegoed weg is, ben al jaren klant en had redelijk wat punten gespaard. Ik heb geen bericht gekregen dat de punten zouden komen te vervallen, en ik wilde juist wat bestellen in de catalogus. Ik vind het niet netjes dat dit op deze manier is gegaan en ik zou graag nog de kans krijgen om mijn punten te gebruiken.
icon

Beste antwoord door CrisTien 28 juni 2019, 17:14

Goedemiddag @Joska 87 Welkom in de community van T-mobile.
Wat vervelend dat je punten weg zijn. Heb je nog niet zolang geleden je abonnement verlengt?
☀
T-mobile extra is voor sommige klanten gestopt!
Je kunt Hier meer informatie vinden en uitleg over de punten.
Na verlenging heb je nog vier maanden de tijd om de punten in te leveren.
Groetjes en fijn zonnig weekend.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag @Joska 87 Welkom in de community van T-mobile.
Wat vervelend dat je punten weg zijn. Heb je nog niet zolang geleden je abonnement verlengt?
☀
T-mobile extra is voor sommige klanten gestopt!
Je kunt Hier meer informatie vinden en uitleg over de punten.
Na verlenging heb je nog vier maanden de tijd om de punten in te leveren.
Groetjes en fijn zonnig weekend.
Bedankt voor je reactie.
In november is mijn abonnement verlengd. En ik heb dus vanmiddag gelezen dat t-mobile extra dan stopt en je nog 4 maanden de tijd hebt om de punten te gebruiken. Maar ik heb daar nooit eerder bericht over gehad, ik was niet op de hoogte dat er iets ging veranderen. Die 4 maanden zijn dus al verstreken en zonder enig bericht zijn mijn punten weg.
Ik vind dat ze daar op zijn minst een mailtje of sms over hadden kunnen sturen zodat ik daar rekening mee had kunnen houden. Ik had graag nog mijn punten gebruikt.

Reageer