Beantwoord

T-mobile extra punten bestelling niet bevestigd, punten wel weg

  • 15 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 1026 Bekeken

Ik wilde een bestelling plaatsen voor 2 welness tickets, echter wilde ik nog even iets checken en ben ik teruggegaan. Ik heb het niet bevestigd, echter zijn de punten wel er af. Ik kan ook niets vinden onder bestellingen en heb ook geen sms gekregen ter bevestiging.

 

Ik wilde de tickets wel graag hebben, maar wilde weten hoe lang de voucher geldig is. Ik kon daar niets over vinden.

 

Alvast bedankt voor de hulp!

 

Groet Edmund

 

 

icon

Beste antwoord door CrisTien 15 oktober 2019, 10:31

Goedemorgen @EddyC 

In de meeste gevallen staan je punten er later op de dag gewoon weer bij.

Mocht dat niet zo zijn laat het dan even weten dan kunnen de moderators het even nakijken.

Prettige dag verder!

Groetjes

 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @EddyC 

In de meeste gevallen staan je punten er later op de dag gewoon weer bij.

Mocht dat niet zo zijn laat het dan even weten dan kunnen de moderators het even nakijken.

Prettige dag verder!

Groetjes

 

Goedemorgen@EddyC 

In de meeste gevallen staan je punten er later op de dag gewoon weer bij.

Mocht dat niet zo zijn laat het dan even weten dan kunnen de moderators het even nakijken.

Prettige dag verder!

Groetjes

 


Bedankt!! De punten zijn inderdaad inmiddels weer bijgeschreven.

Reageer