Beantwoord

T-Mobile Extra punten inleveren voor accessoires

• 16 april 2016
  • 6 reacties
  • 809 Bekeken

Reputatie 2
Is het mogelijk om gespaarde punten in te leveren om een apple watch aan te schaffen?
icon

Beste antwoord door Minty 16 april 2016, 21:15

Ja dat kan! In de T-Mobile Extra catalogus kun je punten inwisselen voor een kortingsvoucher. Als je deze hebt ontvangen kun je het inwisselen bij het bestellen van de Apple Watch. Op deze pagina wordt uitgelegd hoe het werkt. Weet je zo genoeg?
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Ja dat kan! In de T-Mobile Extra catalogus kun je punten inwisselen voor een kortingsvoucher. Als je deze hebt ontvangen kun je het inwisselen bij het bestellen van de Apple Watch. Op deze pagina wordt uitgelegd hoe het werkt. Weet je zo genoeg?
Reputatie 2
Bedankt voor het antwoord! Jammer dat de vouchers alleen niet gecombineerd kunnen worden, zou namelijk een hele hoop schelen....
Reputatie 5
Als ze de Apple Watch ook in de T-Shops verkopen, zou je het ook daar kunnen kopen met korting door punten in te wisselen. In dit bericht staat dat je maximaal 99.999 punten per transactie mag inwisselen. Afhankelijk van het aantal punten dat je hebt, kan het je in de fysieke winkel meer korting opleveren dan online. Een punt was een tijd geleden 0,013 cent waard, weet niet wat het nu waard is.
Weet iemand of ze de watch 2 of 1 verkopen? Op hun webshop kun je dat namelijk niet zien.....
Reputatie 7
Badge +20
Hey Koning Bolo,

Dit ben ik gelijk voor je gaan navragen, want het is mij helaas ook niet gelijk duidelijk. Zodra ik meer weet dan hoor je het van me! 🙂
@David , dank je wel! Heb je ook enig idee of er keuze is in het model?!

Reageer