Beantwoord

T-Mobile Extra punten inwisselen

  • 5 juli 2018
  • 1 reactie
  • 1701 Bekeken

hallo,

ik probeer een kaartje te bestellen van mijn t mobile punten en heb er meer dan genoeg, maar krijg telkens de melding dat aanmelden voor tmobile extra niet kan. waarom zegt de app dit(website hetzelfde) en wat moet ik hiermee doen?

graag hoor ik wat van jullie.

mvg

kevin.p
icon

Beste antwoord door David 6 juli 2018, 11:48

Hoi Kevin,

Bedankt voor jouw bericht en een begrijpelijke vraag!

Ik heb het gelijk tot op de bodem voor je uitgezocht en heb achterhaald waarom je niets van T-Mobile Extra kunt bestellen. Je hebt op 10 februari jouw oude Stel Samen & Stel Bij prijsplan gewijzigd naar Go Unlimited. Bij abonnementen die na 29 januari afgesloten, verlengd óf omgezet zijn is er geen T-Mobile Extra meer beschikbaar. Vanaf dat moment had je nog vier maanden om de punten, die je nog had, in te wisselen voor bestellingen in de catalogus. Aangezien we deze vier maanden al bijna met een maand zijn gepasseerd, krijg je daarom de melding dat je de punten niet kunt inwisselen, omdat je sinds 10 juni geen T-Mobile Extra meer hebt.

We bieden overigens wél sinds kort T-Mobile Klantvoordeel aan. Hierbij kun je meerdere mobiele, maar ook vaste abonnementen van één huishouden koppelen voor extra voordelen. Zo kun je meer korting, snelheid, data en/of TV-pakketten opstrijken! Misschien is dit iets wat je bij jouw abonnement nog toe kunt voegen, als extraatje. 🙂

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het ons gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Kevin,

Bedankt voor jouw bericht en een begrijpelijke vraag!

Ik heb het gelijk tot op de bodem voor je uitgezocht en heb achterhaald waarom je niets van T-Mobile Extra kunt bestellen. Je hebt op 10 februari jouw oude Stel Samen & Stel Bij prijsplan gewijzigd naar Go Unlimited. Bij abonnementen die na 29 januari afgesloten, verlengd óf omgezet zijn is er geen T-Mobile Extra meer beschikbaar. Vanaf dat moment had je nog vier maanden om de punten, die je nog had, in te wisselen voor bestellingen in de catalogus. Aangezien we deze vier maanden al bijna met een maand zijn gepasseerd, krijg je daarom de melding dat je de punten niet kunt inwisselen, omdat je sinds 10 juni geen T-Mobile Extra meer hebt.

We bieden overigens wél sinds kort T-Mobile Klantvoordeel aan. Hierbij kun je meerdere mobiele, maar ook vaste abonnementen van één huishouden koppelen voor extra voordelen. Zo kun je meer korting, snelheid, data en/of TV-pakketten opstrijken! Misschien is dit iets wat je bij jouw abonnement nog toe kunt voegen, als extraatje. 🙂

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het ons gerust weten!

Reageer