Beantwoord

T-Mobile Extra punten inwisselen onmogelijk

• 23 juli 2019
  • 1 reactie
  • 1513 Bekeken

Sinds bekend werd dat het T-Mobile Extra spaarprogramma stopgezet wordt (en niet met een nette mail naar klanten, maar alleen via de website en het forum waar ik zelden op kijk), heb ik geprobeerd mijn punten in te wisselen. Geen makkelijke opgave met meer dan 20.000 punten, al helemaal niet omdat het aanbod in een klap sterk uitgedund werd en er voor veel bestellingen ook nog restricties gelden van 1 bestelling per abonnement. Weg is het voordeel van zolang sparen en klant zijn, dat heb ik in een eerdere klacht al gemeld. Geen beste promo voor TM.

Ik heb inmiddels een groot deel van de punten ingewisseld, maar blijf nog met 2209 punten zitten die amper in te wisselen zijn.
TM-bundels en data hoef ik niet aangezien ik alles in mijn abo heb zitten. Dan blijft er nog maar weinig over.
Donaties aan St. Jarige Job heb ik al gedaan, de wellnessvouchers en Pathé-vouchers en ballonvaartvoucher heb ik al, waarom mag ik de Uit eten-voucher maar 1x bestellen?

Wat gaat TM doen ter compensatie voor de niet ingewisselde punten?
icon

Beste antwoord door CrisTien 24 juli 2019, 01:07

Hallo @Dzjem Je kan en mag de punten ook inwisselen in een winkel van T-mobile voor gratis(of met bijbetaling) producten.

Het lijkt mij dat er dan van compensatie geen spraken hoeft te zijn omdat je de punten nog steeds kan opmaken.

Groetjes!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Dzjem Je kan en mag de punten ook inwisselen in een winkel van T-mobile voor gratis(of met bijbetaling) producten.

Het lijkt mij dat er dan van compensatie geen spraken hoeft te zijn omdat je de punten nog steeds kan opmaken.

Groetjes!

Reageer