Beantwoord

T-Mobile extra punten kwijt

• 13 maart 2019
  • 5 reacties
  • 2086 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 2 reacties
Ik keek vanmorgen naar T-mobile extra en zag dat ik me (opnieuw!?) moest aanmelden...
Dat maar gedaan heb ik opeens nog maar 0 punten...

Lekker sparen zo, waarom is dit?
icon

Beste antwoord door CrisTien 13 maart 2019, 12:20

Beste @amibo Het puntensysteem is alleen gestopt voor nieuwe klanten en bij verlengen.
Daarna heb je nog 4 maanden de tijd om ze in te leveren.
Als je denkt dat jouw punten onterecht weg zijn kan een moderator voor je kijken wat er mis is gegaan?!
Bekijk origineel

5 reacties

Ter aanvulling, ik zie dat het puntensysteem gestopt is, maar waarom kon ik me dan toch weer aanmelden??
Reputatie 7
Badge +20
Beste @amibo Het puntensysteem is alleen gestopt voor nieuwe klanten en bij verlengen.
Daarna heb je nog 4 maanden de tijd om ze in te leveren.
Als je denkt dat jouw punten onterecht weg zijn kan een moderator voor je kijken wat er mis is gegaan?!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Amibo,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en het antwoord van Cristien klopt helemaal. Je abonnement is op 09-11-2018 verlengd en vanaf dan had je 4 maanden de tijd om je punten op te maken. Op 9 maart zijn de punten komen te vervallen en dus zie je ze niet meer terug. Ik hoop dat het nu wat meer duidelijkheid geeft.

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, hoor ik het graag!
Punten systeem stelde toch niet veel voor, blijft de vraag waarom ik met wel opnieuw kon aanmelden... (met 0 punten...)
Reputatie 7
Badge +20
Hi Amibo,

Dat is inderdaad erg apart en zou niet mogelijk moeten zijn. Ik heb dit ook direct doorgezet naar de afdeling die verantwoordelijk is voor T-Mobile Extra. Zij kunnen dit dan verder nakijken en oplossen! Excuus voor de verwarring!

Reageer