T-Mobile Extra-punten niet bijgeschre...

Reputatie 2
Ik ben nu ruim 1 maand klant bij T-mobile en heb mij gelijk aangemeld voor T-mobile extra...
Enkele dagen daarna kreeg ik mijn eerste factuur omdat je zoals gezegd een maand vooruit betaald...
Ik heb gewoon netjes betaald maar geen T-mobile Extra punten gekregen ?

Hebben meerdere mensen hier problemen mee ? of niets ontvangen ?
Ik hoop dat dit snel opgelost word...

Mvg,
Sander

This topic has been closed for comments

144 reacties

Reputatie 3
Als je je aanmeldt voor T-Mobile Extra worden er inderdaad geen credits verstrekt over facturen die reeds opgemaakt zijn. Ik heb het sterke vermoeden dat je alsnog iets te laat bent geweest met de aanmelding voor T-Mobile Extra.
Reputatie 2
Als je je aanmeldt voor T-Mobile Extra worden er inderdaad geen credits verstrekt over facturen die reeds opgemaakt zijn. Ik heb het sterke vermoeden dat je alsnog iets te laat bent geweest met de aanmelding voor T-Mobile Extra.

Voordat ik mij aanmeldde had ik ook nog geen factuur ontvangen, pas enkele dagen nadat ik dit had gedaan kreeg ik mijn eerste factuur...
daarom vind ik het ook zo "vaag" ...
Hoe kan dit opgelost worden ?
Reputatie 3
Ik vind het wel vreemd dat je jouw factuur ontving n
Reputatie 2
Probeer je nu te met andere woorden te zeggen dat ik dit uit m
Reputatie 2
Nee Sander, als je goed leest zegt hij dat niet.

Hij zegt alleen dat hij het vreemd vindt dat je de factuur pas kreeg NA je aanmelding bij T-Mobile Extra terwijl de factuur al wel opgesteld was op het moment van aanmelding. Dat is alles. Ik zie nergens dat hij zou beweren dat jij dit maar verzint.

Ik heb begrepen dat er onlangs een vertraging van 1 of 2 weken was in het versturen van alle facturen, dus misschien kreeg je daarom pas relatief laat je factuur.

Bij mij duurt het vaak wel een tijdje (2 a 3 weken) voordat de punten van m'n factuur bijgeteld zijn, dus misschien nog even geduld hebben. Wat dat betreft: beter laat dan nooit!
Reputatie 2
hallo,

Zelf ben ik al 3 jaar lid van t-mobile extra, maar helaas ben ik er uitgegooit en als ik een mail stuur inmiddels al 5x dan krijg ik het antwoord dat ik mij opnieuw moet aanmelden, vind het maar vreemd omdat ik me niet kan aanmelden sterker nog er staat namelijk ''mijn voicemail instellingen''
Reputatie 2
heb voor mijn verjaardag 25 bonuspunten ontvangen, maar deze worden niet weergegeven op mijn puntenoverzicht, hoe kan dit?
Reputatie 2
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik hoop dat we deze punten met terugwerkende kracht wel nog ontvangen?

Mvg,
Femke
@femke81, volgens mijn gegevens ben je jarig in december....
Reputatie 2
Was 2 november jarig mijn verjaardagspunten staan er niet bij?
@jol1959

Ik heb het voor je nagekeken. Ik zie dat we het dit jaar eerder aan je hebben verstrekt.
We hebben namelijk op 08/08/2009, 25 Bonus punten aan je verstrekt.
Reputatie 2
Ik heb ook sindskort een abbonement afgesloten en de medewerker in de shop had mij ook meteen aangemeld voor tmobile-extra. Inmiddels heb ik al enige tijd mijn 1e factuur binnen gekregen, maar staat mijn spaarpunten saldo op 0.

dus ik vraag me ook af hoe dit allemaal in elkaar zit.
@tamerrrrr

De T-Mobile Extra punten zullen automatisch worden toegevoegd, dit kan tot 4 weken duren.

Indien deze periode is verstreken en de T-Mobile Extra punten zijn nog niet toegekend, neem dan contact op met de T-Mobile Extra servicenummer (0800 - 8639872).
@tamerrrrr, nog even een aanvulling; je bent aangemeld op 1 november voor T-Mobile Extra. Je eerste factuur is opgemaakt op 29 oktober 2009. Dit betekent dat je geen credits ontvangt voor deze factuur.
Ik heb de credits voor je eerste factuur echter alsnog handmatig toegevoegd. Binnen enkele dagen zie je op My T-Mobile je nieuwe T-Mobile Extra-saldo staan.
Reputatie 2
Bij mij duurt het ook regelmatig lang voor de punten zijn bij geschreven en vaak is de site ook in de war, laatst had ik iets van 1100 punten en toen weer 1006.
Beetje vaag maja t gebeurt wel vaker misschien een puntje voor t-mobile om te verbeteren???
Reputatie 2
klopt het dat de extra punten weer achter lopen???
is jammer want rond deze tijd is het wel leuk kleine dingetjes te bestellen.
Het toekennen van de T-Mobile Extra-credits loopt niet achter. inky72, de credits voor je factuur van november zie je bij je T-Mobile Extra creditsoverzicht staan.
Reputatie 2
oke annemarie bedankt voor de informatie
Reputatie 2
hallo, ik heb 18 december een factuur betaald maar die niet in punten erbij gekregen,
ga ik die nog krijgen of hoe zit dat?
@kler, je T-Mobile Extra-credits zullen automatisch bijgeschreven worden, soms duurt dit wat langer.
Reputatie 2
nou duurt lang
zou al een tijdje geled als coulanges 250 punten krijge ik heb 2 abb maar nog steeds geen punten van toen t-mobile eruit lag npu moderators waar blijven jullie?
Reputatie 2
krijg ik van het laatste factuur van mijn man ook nog punten?
er komt nog niks bij
@inky72, op 5 december zijn 161 T-Mobile Extra Punten bijgeschreven van toen het contract nog op de naam van je man stond.
Op 11 december zijn er nog is 163 punten bijgeschreven.
Reputatie 2
Op mijn verjaardag, eind oktober, zijn mij per sms verjaardagspunten toegezegd die ik nooit heb ontvangen. Mijn rekening over december werd verrrekend, na drie maanden en veel bellen, met een bedrag wat ik nog van T-Mobile tegoed had. Gevolg: geen punten. Merkwaardig; ik heb gewoon mijn kosten betaald, alleen geeft op mijn rekening dat anders aan omdat dit de enige manier is waarop T-M mijn mijn geld kan teruggeven. Een beetje een gevoel van getild worden bekruipt me toch wel.
@broekkie56, ik heb je 250 T-Mobile Extra punten bijgeschreven.
Kun je in een PM je andere nummer naar me sturen zodat ik de punten op dat nummer ook kan bijschrijven?