T-Mobile Extra-punten niet bijgeschre...

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

144 reacties

Reputatie 2
Ik ben zeer tevreden met T-moible Extra, heb er vorig jaar mijn Blackbery van kunnen kopen hoefde maar 30euro bij te betalen. Ik vind het super houen zo T-moible
Reputatie 2
@Avya
De bonus punten, die je als beloning krijgt voor maandelijkse opwaarderingen, ontvang je altijd in de maand aansluitend rond de 10e. Dus ze komen nog. Je hebt inmiddels 100 Speciaal spaarpunten. Nog 11 punten en dan kun je ze omzetten naar 5 euro beltegoed.
Reputatie 2
Webco1959 schreef:

@Avya
De bonus punten, die je als beloning krijgt voor maandelijkse opwaarderingen, ontvang je altijd in de maand aansluitend rond de 10e. Dus ze komen nog. Je hebt inmiddels 100 Speciaal spaarpunten. Nog 11 punten en dan kun je ze omzetten naar 5 euro beltegoed.

Ik heb mijn beltegoed vorige maand al opgewaardeerd dus dan zou ik ze toch deze maand moeten krijgen? En het is allang voorbij de 10e..
Reputatie 2
Ik snap niks meer van die punten,had een punt per euro,dus altijd gemiddeld en nu ineens voor deze maand 106 punten,vorige maand ook meer,maar had begrepen dat er een storing was geweest.Maar heb nu al buikpijn voor mijn komende factuur,als ik al 2 per euro zou krijgen ivm 2 jaar t mobile,dan is de factuur dus 53 euro??????ipv 29!
Of ik mag hopen dat de verjkaardagspunten erbij zitten,maar bij de factuurpunten in,lijkt me sterk.Kan niks anders doen dan afwachten.
Reputatie 6
@Avya
Ik heb dit voor je nagekeken. Je hebt in de maand december met €10,- opgewaardeerd. De bonuspunten ontvang je echter alleen wanneer je binnen
Reputatie 2
nee,id gelukkig niet!Nu vraag ik me nog wel af waarom ik ineens steeds zoveel meer punten krijg dan ander?Fijn natuurlijk,maar toch.
Bedankt voor de info!
Reputatie 2
[QUOTE=Raymond;760050]@Avya
Ik heb dit voor je nagekeken. Je hebt in de maand december met
Reputatie 2
@Avya
Ik heb je opwaarderingen nagekeken en kom alleen de opwaardering van 16 december 2010 tegen. een bedrag van 10 euro. Er is in december 2010 geen opwaardering gedaan van 20 euro. Ik adviseer je om met de opwaardeerbon terug te gaan naar de winkel en daar om uitleg vragen. Als er meer als 20 euro wordt opgewaardeerd, in een maand, dan krijg je in de maand aansluitend, op de 10e, de extra bonus punten. Daarvan is nu geen sprake.
Reputatie 6
@poortje4
De verjaardagspunten zijn apart bijgeboekt. Vanaf de volgende factuur worden de T-Mobile Extra credits weer correct berekend.
Reputatie 2
Hallo

Ik heb weer eens te weinig t-mobile extra punten gehad inplaats van 172 punten heb ik 127 punten gehad. Een foutje kan een keer gebeuren maar dit is al de zoveelste keer dat ik om punten moet vragen.

Het zal wel aan het systeem liggen dat het elke keer fout gaat want ik krijg namelijk punten voor iemand die 2 jaar bij t-mobile zit maar ik zit al 3 jaar bij t-mobile. Zou graag zien dat hier een keer een oplossing voor komt want het is wel vervelend om steeds maar weer om je punten te moeten vragen.
Reputatie 5
@prescillats

Ik zie dat je klant bent bij T-Mobile vanaf 1 augustus 2008. Je bent dus pas 1 augustus 2011 3 jaar klant bij T-Mobile.
Reputatie 2
volgens mij krijg je als abonnee inderdaad soms te weinig punten
ik ben zeker al 5 tot 6 jaar klant bij t mobile soms is de service wel ver te zoeken
Reputatie 6
Badge +8
Je kan dit toch in je overzicht terug zien?
Misschien moet je wat voorbeelden geven met factuurnummer of periode.
Dan kunnen ze het vast voor je nakijken.

VOLGENS mij krijg je als abonnee SOMS te weinig punten is wat vaag en onduidelijk
Reputatie 2
Aeon schreef:

@prescillats

Ik zie dat je klant bent bij T-Mobile vanaf 1 augustus 2008. Je bent dus pas 1 augustus 2011 3 jaar klant bij T-Mobile.

@Aeon
Ik krijg al een tijdje 3 punten per euro die ik betaal, ik kreeg vanaf 1 augustus 2009 2 punten voor iedere euro eerste jaar was dat 1 punt per euro dus als ik het zo bekijk is het 3de jaar ingegaan op 1 augustus 2010. daarnaast klopt de puntentelling dan ook niet want 57,33 x 2 is ongeveer 115 punten en geen 127 punten.

De vorige keren dat ik dit aangaf werden de punten die ik miste bijgeschreven door je collega's, vorige maand werd het door het systeem ook goed gerekend alleen deze maand niet dus een beetje een vreemd dat ik nu ineens maar voor 2 jaar punten krijg.

Heb de regels gelezen met betrekking op de punten telling en die zijn het eerste jaar 1 punt per euro zodra het tweede jaar ingaat krijg je 2 punten per euro en zodra het derde jaar ingaat wat in dit geval dus eigenlijk zo is krijg je 3 punten per euro.

Anders zou het een beetje vreemd zijn dat ik de afgelopen maanden wel steeds 3 punten per euro heb gehad en nu ineens weer terug naar 2 punten ga per euro.
Als ik het bereken is het van 1 augustus 2008 tot 1 augustus 2009 1 jaar van 1 augustus 2009 tot 1 augustus 2010 2 jaar en van 1 augustus 2010 tot 1 augustus 2011 3 jaar of ik moet wel heel erg dom zijn maar volgens mij klopt het precies zoals ik het zeg..
Reputatie 5
@prescillats

Mijn excuses, ik heb inderdaad zelf fout gerekend. Ik zal direct punten voor je bijboeken. 🙂
Reputatie 2
Ik heb de laatste 5 maanden niet de gebruikelijke 3 keer de factuurwaarde bijgeschreven gekregen bij mijn T-mobile extra account, maar slechts 1 keer de factuurwaarde (ongeveer dan). Ik hoop dat dit nog rechtgezet kan worden
Reputatie 5
@Marky
Ik zie dat Webco1959 het al opgepakt heeft en de punten heeft bijgeboekt.
Reputatie 2
Laatste factuur weer vergeleken met de verkregen punten en WEER klopt er helemaal niets van. Dit keer zelfs minder punten dan ik op me factuur heb staan terwijl ik toch echt meer dan 3 jaar lid ben.
Reputatie 6
@Marky
Ik ga voor je uitzoeken waarom dit verkeerd gaat om zo te zorgen dat dit in de toekomst weer goed gaat. Ik zal je uiterlijk volgende week woensdag een priv