Beantwoord

T-Mobile Extra punten niet ontvangen

• 15 januari 2016
  • 3 reacties
  • 185 Bekeken

Hoi

Van mijn eerste factuur zijn de my t mobile pointe nog niet bijgeschreven
Van de 2e factuur wel!
icon

Beste antwoord door Thalina 15 januari 2016, 16:10

Hoi Heienco,

Allereerst welkom op het forum en bij T-Mobile! :)

Leuk dat je je hebt aangemeld voor T-Mobile Extra! Heb je al gekeken naar de catalogus, iets waarvoor je wilt gaan sparen? Ik zie in het systeem dat je abonnement op 1/12 is ingegaan en dat je je op 5/12 hebt aangemeld voor T-Mobile Extra. Je eerste factuur is van 3/12, dus vandaar dat je geen punten hebt ontvangen. Maar ik begrijp dat je gelijk lekker snel van start wilt gaan met sparen dus ik heb de punten net handmatig toegevoegd! Veel plezier ermee!

Als ik nog iets voor je kan betekenen, stel dan gerust je vraag op het forum. We helpen je graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Heienco,

Allereerst welkom op het forum en bij T-Mobile! :)

Leuk dat je je hebt aangemeld voor T-Mobile Extra! Heb je al gekeken naar de catalogus, iets waarvoor je wilt gaan sparen? Ik zie in het systeem dat je abonnement op 1/12 is ingegaan en dat je je op 5/12 hebt aangemeld voor T-Mobile Extra. Je eerste factuur is van 3/12, dus vandaar dat je geen punten hebt ontvangen. Maar ik begrijp dat je gelijk lekker snel van start wilt gaan met sparen dus ik heb de punten net handmatig toegevoegd! Veel plezier ermee!

Als ik nog iets voor je kan betekenen, stel dan gerust je vraag op het forum. We helpen je graag!
Beetje late reactie maar alsnog hartelijk dank voor het bijschrijven van de punten
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Heienco,

Leuk dat je nog even reageert! 🙂 Geen dank, we helpen je graag! Heb je al iets leuks in de catalogus waar je voor gaat sparen? We hebben weer allerlei leuke items toegevoegd!

Mocht je nog aanvullende of andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden!

Reageer