Beantwoord

T-Mobile Extra Punten niet retour

• 7 mei 2016
  • 9 reacties
  • 445 Bekeken

In nov voor mijn punten lego besteld,en vervolgens terug gestuurd,maar mijn punten zijn nog steeds niet bijgeschreven,na vele telefoontjes en mailtjes.
icon

Beste antwoord door Sam- 9 mei 2016, 19:35

Hi Kapper56,

Bedankt voor je snelle reactie! Ik ben even verder gaan zoeken naar geannuleerde bestellingen en ik zie inderdaad dat 'Lego Mia's Roadster' is geannuleerd en terug is gestuurd. De punten die hiervoor zijn afgeschreven heb ik weer bijgeboekt. Deze zullen binnen 24 uur ook op My T-Mobile zichtbaar zijn.

Heb je al iets leuks gevonden waar je voor wilt sparen? Ik ben erg benieuwd. :)

Als je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan weet je ons te vinden!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Kapper56,

Vervelend dat je de punten nog niet terug hebt, goed dat je het laat weten. Ik draag er graag zorg voor dat dit alsnog helemaal goed gaat komen!

Ik zie dat je in november 2011 twee Lego producten hebt besteld. Gaat het om de Lego tractor of om de Lego Mia's Roadster? Ik zie dat die laatste mislukt is en ik zie helaas niet terug dat een van de twee terug gestuurd is.

Ik ben benieuwd naar je reactie, ik help je graag verder! 🙂
Mia,s roadster is terug gestuurd.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Kapper56,

Bedankt voor je snelle reactie! Ik ben even verder gaan zoeken naar geannuleerde bestellingen en ik zie inderdaad dat 'Lego Mia's Roadster' is geannuleerd en terug is gestuurd. De punten die hiervoor zijn afgeschreven heb ik weer bijgeboekt. Deze zullen binnen 24 uur ook op My T-Mobile zichtbaar zijn.

Heb je al iets leuks gevonden waar je voor wilt sparen? Ik ben erg benieuwd. :)

Als je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan weet je ons te vinden!
Hoi,
Erg bedankt als de punten er op staan bestel ik weer lego,voor mijn kleinkinderen.
Gr lia manshanden
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Lia,

Graag gedaan hoor!

Gaaf zeg. Dat zullen ze vast leuk vinden. ;)

Het zou trouwens erg leuk zijn als je jezelf aan ons zou voorstellen. Neem hiervoor een kijkje in het voorstel topic.
Reputatie 2
Ik heb ook enige weken geleden een gel case terug gestuurd en op de bon vermeld dat ik wilde ruilen voor een IPhone 6 ipv IPhone 6 plus.
Geen punten retour, of een gel case
Reputatie 7
Badge +20
Hey Dyan,

Ik heb het gelijk voor je nagekeken en zag dat de bestelling mislukt was, maar dat de status daar ook was blijven hangen. De bestelling heb ik nu voor je geannuleerd, zodat de punten binnen 48 uur teruggestort worden. Dit leek mij de snelste manier om dit voor je op te lossen, je moet dan wel zelf even het goede hoesje weer bestellen.

Hopelijk heb ik het zo goed voor je kunnen oplossen. Als je nog vragen hebt, laat het dan weten!
Reputatie 2
Hey David, bedankt voor je snelle reactie. Goed geregeld! Fijne dag
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan! Ik hoor het graag nog of de punten retour zijn, dan ben ik helemaal gerust. 😉

Reageer