Beantwoord

T-Mobile Extra punten niet terug gekregen na retour

• 25 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 141 Bekeken

Ik had een tijd terug (bijna een jaar) ene bestelling geplaatst, maar de bestelling beviel me niet en had deze terug gestuurd. Ik herinner me nog dat ik had gebeld omdat ik na een tijd nog steeds mijn punten niet had gekregen. Hierna heb niet meer gekeken en mijn punten zijn blijkbaar nog steeds niet terug gestort. Het is toevallig dat ik vandaag in de catalogus kwam, anders had ik nog steeds niet doorgehad dat mijn punten niet zijn terug gestort. Het waren meer dan 1500 punten dus die zou ik wel graag terug willen hebben. Is dit nog mogelijk?
icon

Beste antwoord door Thalina 26 augustus 2016, 15:38

Hoi OArslan,

Dat is inderdaad al even geleden! 😉 Maar begrijpelijk dat je gewoon je punten terug wilt krijgen, ook na zo'n lange tijd. Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie inderdaad dat deze punten nooit zijn teruggestort. Excuus daarvoor, dat was natuurlijk niet onze bedoeling! Ik heb ze nu handmatig toegevoegd. Ze zullen binnen 24 uur zichtbaar zijn bij jouw puntenoverzicht. Heb je al een nieuw cadeau op het oog om voor te sparen?

Als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi OArslan,

Dat is inderdaad al even geleden! 😉 Maar begrijpelijk dat je gewoon je punten terug wilt krijgen, ook na zo'n lange tijd. Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie inderdaad dat deze punten nooit zijn teruggestort. Excuus daarvoor, dat was natuurlijk niet onze bedoeling! Ik heb ze nu handmatig toegevoegd. Ze zullen binnen 24 uur zichtbaar zijn bij jouw puntenoverzicht. Heb je al een nieuw cadeau op het oog om voor te sparen?

Als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag!

Reageer