Beantwoord

T-Mobile Extra punten overdragen

• 29 mei 2017
  • 2 reacties
  • 640 Bekeken

Goedemiddag,

Ik wil mijn T-Mobile punten overdragen aan mijn man. Echter kan ik nergens een optie vinden hiervoor. Is dit niet (meer) mogelijk?
Wij konden 1.5 jaar geleden namelijk wel met mijn punten zijn telefoon betalen. Die kon ik toen wel naar hem overdragen.

Groetjes Abigail
icon

Beste antwoord door David 30 mei 2017, 11:41

Hey Abigail,

Voor zover ik weet is dit al langer dan 1,5 jaar niet mogelijk en ik vraag mij nu af of het überhaupt ooit kon. Misschien had je een zeer vriendelijke medewerker die hier heel coulant in is geweest! :)

Het is dus inderdaad niet mogelijk om punten over te dragen naar een andere klant. De punten zijn gekoppeld aan het klantnummer en niet overdraagbaar. Ik denk dus dat je geluk hebt gehad bij de aanschaf van de telefoon.. Of eigenlijk was het jouw man die geluk had! ;)

Als je nog meer vragen hebt of als we ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

2 reacties

Jammer! Maar dan is mijn vraag voldoende beantwoord. Mijn mannetje heeft dus inderdaad geluk gehad.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Abigail,

Voor zover ik weet is dit al langer dan 1,5 jaar niet mogelijk en ik vraag mij nu af of het überhaupt ooit kon. Misschien had je een zeer vriendelijke medewerker die hier heel coulant in is geweest! :)

Het is dus inderdaad niet mogelijk om punten over te dragen naar een andere klant. De punten zijn gekoppeld aan het klantnummer en niet overdraagbaar. Ik denk dus dat je geluk hebt gehad bij de aanschaf van de telefoon.. Of eigenlijk was het jouw man die geluk had! ;)

Als je nog meer vragen hebt of als we ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!

Reageer