Beantwoord

T-Mobile Extra punten overzetten

• 25 februari 2016
  • 1 reactie
  • 154 Bekeken

Ik heb 2 abonnenten en nu moet ik bijbetalen voor mijn nieuwe toestel. Kan ik de punten samenvoegen om zodoende de bijbetaling met de punten te betalen.
In het verleden is dit wel gebeurd bij de t-mobile shop maar de t-mobile shop waar ik nu ben geweest zegt dat dat niet kan en nooit heeft gekunt. Maar ik weet zeker dat het in het verleden wel is gebeurd.
icon

Beste antwoord door iamPuk 26 februari 2016, 09:18

Het is niet mogelijk om T-Mobile extra punten over te zetten of samen te voegen. Zoals de T-Mobile shop al aangeeft word dit niet gedaan.

Als het in het verleden wel eens is voorgekomen dan is dat uitzondering op de regel. Er zal waarschijnlijk een situatie zijn geweest waarbij ze de punten hebben samengevoegd.
Is er niets aan de hand dan gaan ze geen punten samenvoegen. Anders komt iedereen met deze vraag.
In de voorwaarden staat ook dat punten niet overdraagbaar zijn.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +13
Het is niet mogelijk om T-Mobile extra punten over te zetten of samen te voegen. Zoals de T-Mobile shop al aangeeft word dit niet gedaan.

Als het in het verleden wel eens is voorgekomen dan is dat uitzondering op de regel. Er zal waarschijnlijk een situatie zijn geweest waarbij ze de punten hebben samengevoegd.
Is er niets aan de hand dan gaan ze geen punten samenvoegen. Anders komt iedereen met deze vraag.
In de voorwaarden staat ook dat punten niet overdraagbaar zijn.

Reageer