Beantwoord

T-Mobile Extra punten sparen

• 21 juli 2018
  • 2 reacties
  • 2566 Bekeken

Ik weet niet goed via welke weg ik de vraag kan stellen dus stel hem zo maar ,
Ik spaar via mijn mobiele telefoon punten dit is natuurlijk super maar ik heb al een paar ook een tablet met een abbonement van t mobile maar ik moet apart een account aanmaken om via daar ook punten te sparen , nou is mijn vraag waarom kan dit niet samen gevoegdt worden? . Of is dit totaal niet mogelijk en waarom dan niet vraag ik me dan af

Dit is namelijk een stuk makkelijker , dan hoef ik geen 2 accounts aan te maken en kan ik gwn via 1 account sparen en nummers toevoegen . Evt zouden jullie voor families familie sparen doen dat je sneller voor een familie uitje kan sparen .

Mvg sarah scholtens
icon

Beste antwoord door Jaimy 23 juli 2018, 11:14

Hoi Sarah,

Dit is de juiste plek voor alle vragen die je maar wilt stellen, dus ook deze! 😄

Zeker een goed idee inderdaad, maar ik zal ook meteen eerlijk zeggen: wij zijn bezig met het uitfaseren van T-Mobile Extra, zie ook dit topic, waarin je alle informatie kunt vinden omtrent het stoppen van T-Mobile Extra. Wij zullen hier om deze reden dus niet meer verder in gaan ontwikkelen.

Laat het me gerust weten als je nog meer vragen hebt!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Sarah,

Dit is de juiste plek voor alle vragen die je maar wilt stellen, dus ook deze! 😄

Zeker een goed idee inderdaad, maar ik zal ook meteen eerlijk zeggen: wij zijn bezig met het uitfaseren van T-Mobile Extra, zie ook dit topic, waarin je alle informatie kunt vinden omtrent het stoppen van T-Mobile Extra. Wij zullen hier om deze reden dus niet meer verder in gaan ontwikkelen.

Laat het me gerust weten als je nog meer vragen hebt!
Reputatie 2
Het is nog beroerder.
Ik spaar al een paar jaar en heb redelijk veel punten staan.
En nu T-Mobile Extra op zijn eind loopt zijn bijna alle Produkten uit de catalogus gehaald, er is bijna niets meer te krijgen..
Dus jaren gespaard en nu de punten weggooien?
Ik heb spijt dat ik mijn Abo voor nog eens 2 jaar verlengd heb.
Dit gaat denk ik wel mijn laatste periode worden bij T-Mobile na heel veel jaren. (+/- 15 jaar)

Reageer