Beantwoord

T-Mobile Extra punten terugboeken

  • 16 januari 2016
  • 1 reactie
  • 146 Bekeken

Ls,

Voor de kerst heb ik een product teruggestuurd omdat het kapot was. Ik heb nog steeds mijn punten niet terug ontvangen. Zou iemand dat kunnen regelen?

Mvg Bianca Beverwijk
icon

Beste antwoord door Hajar 17 januari 2016, 12:41

Hi Bianca,

Welkom op ons Forum!

Ik zie dat dit je eerste post is. Zou je jezelf willen voorstellen in dit topic? We zijn benieuwd naar wie je bent!

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je bestelling is ontvangen bij ons. Ik heb je T-Mobile Extra punten teruggeboekt. Deze zullen binnen 48 uur zichtbaar zijn op jouw My T-Mobile account. Heb je al een ander product op het oog? Wat jammer dat de bluetooth speaker defect was. :(

Als ik verder nog iets voor je kan, laat het mij dan weten! 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Bianca,

Welkom op ons Forum!

Ik zie dat dit je eerste post is. Zou je jezelf willen voorstellen in dit topic? We zijn benieuwd naar wie je bent!

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je bestelling is ontvangen bij ons. Ik heb je T-Mobile Extra punten teruggeboekt. Deze zullen binnen 48 uur zichtbaar zijn op jouw My T-Mobile account. Heb je al een ander product op het oog? Wat jammer dat de bluetooth speaker defect was. :(

Als ik verder nog iets voor je kan, laat het mij dan weten! 😉

Reageer