Beantwoord

T-Mobile Extra punten verdwenen

• 28 januari 2018
  • 3 reacties
  • 605 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Hallo!
Ik wilde vanavond 28-01-2018 gebruik maken van mijn gespaarde T-Mobile Extra punten.
mijn keuze was gevallen op de Sportarmband XXL twv 1565 punten. Nu heb ik niet genoeg punten in totaal en wilde ik 5 EUR bijbetalen en 1175 punten inleveren. Echter door een netwerkfout kon ik de bestelling niet afronden. Toen ik opnieuw de armband wilde aankopen, bleek dat mijn Extra punten zijn verminderd met 1175 en kan ik de armband niet meer bestellen. Hier is dus iets mis gegaan, ik heb geen e-mail of bevestiging ontvangen van mijn bestelling.
Graag wil ik de XXL armband alsnog bestellen, aangezien mijn Extra punten per 29-01-2018 komen te vervallen. Groet. Pablo
icon

Beste antwoord door Kaassausje 28 januari 2018, 22:54

Hoi Pablo.

Zou je straks/morgenochtend nog eens willen kijken? Als je de bestelling niet afrondt, komen de punten vanzelf weer in je overzicht terecht. Ze zijn niet verdwenen, maar gereserveerd.

Ben je van plan om jouw abonnement om te zetten naar de nieuwste vorm van Go? Als je dat niet doet, kun je nog even blijven doorsparen met T-Mobile Extra. Als je wel zou overstappen/verlengen, heb je ook nog 4 maanden de tijd om je punten in te wisselen. In dit topic staat het uitgelegd. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Pablo.

Zou je straks/morgenochtend nog eens willen kijken? Als je de bestelling niet afrondt, komen de punten vanzelf weer in je overzicht terecht. Ze zijn niet verdwenen, maar gereserveerd.

Ben je van plan om jouw abonnement om te zetten naar de nieuwste vorm van Go? Als je dat niet doet, kun je nog even blijven doorsparen met T-Mobile Extra. Als je wel zou overstappen/verlengen, heb je ook nog 4 maanden de tijd om je punten in te wisselen. In dit topic staat het uitgelegd. 🙂
Reputatie 1
Badge
Dankjewel voor je antwoord Kaassausje!
Het klopt. De punten zijn weer bijgeschreven.
Mooi zo, alvast veel plezier met de sportarmband. 😃

Reageer