Beantwoord

T-Mobile extra punten verdwenen

Beste,

Zonder dat ik een bestelling heb gedaan, zijn er punten afgeschreven van T-Mobile extra. Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Graag jullie hulp.
icon

Beste antwoord door Jaimy 6 maart 2018, 09:52

Hoi Kstraatman,

Ik kijk meteen met je mee!

De laatste keer dat er punten afgeschreven zijn, was op 26-02-2018, ik zie geen recentere bestellingen. Tijdens het bestellen worden de punten alvast gereserveerd. Als de bestelling wordt afgebroken, dan kan het even duren voor de punten weer teruggezet worden. Dit kan verklaren waarom het leek of er punten waren afgeschreven. Is dit bij jou inderdaad het geval geweest? 🙂

Ik hoor het graag en ik help je graag verder als er toch iets anders aan de hand is!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Kstraatman,

Ik kijk meteen met je mee!

De laatste keer dat er punten afgeschreven zijn, was op 26-02-2018, ik zie geen recentere bestellingen. Tijdens het bestellen worden de punten alvast gereserveerd. Als de bestelling wordt afgebroken, dan kan het even duren voor de punten weer teruggezet worden. Dit kan verklaren waarom het leek of er punten waren afgeschreven. Is dit bij jou inderdaad het geval geweest? 🙂

Ik hoor het graag en ik help je graag verder als er toch iets anders aan de hand is!
Beste Jaimy, op 26-02-2018 heb ik geen bestelling geplaatst of afgebroken, dus dat klopt niet. Wel is het zo dat ik gisteren een bestelling heb afgebroken. Hoe lang duurt het normaal gesproken voordat de punten weer worden terug geplaatst?
Reputatie 7
Badge +17
Hi Kstraatman,

Als je nu op My T-Mobile kijkt dan zie je dat er geen punten zijn afgeschreven. Je hebt je punten dus terug! Normaal gesproken duurt dat ook 24uur.

Als je nog andere vragen hebt, let me know! 😉
Ben ik even blij dat jullie deze topics bewaren. Ik had precies hetzelfde. Ook een bestelling geannuleerd. Ik wacht netjes even de 24 uur af, dan kan ik alsnog bestellen en dit keer ook bevestigen😁
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Sabbie,

Ja handig hè, deze Community? 😃 Zo helpt de één de ander weer! Is het uiteindelijk helemaal gelukt? Mocht je hulp nodig hebben, dan staan we uiteraard voor jou klaar!
Jaimy schreef:

Hoi Sabbie,

Ja handig hè, deze Community? 😃 Zo helpt de één de ander weer! Is het uiteindelijk helemaal gelukt? Mocht je hulp nodig hebben, dan staan we uiteraard voor jou klaar!

👏🏽Ja SUPER!
wellicht een beetje erg late reactie nu, maar ik was inderdaad goed geholpen door jullie.😀

Reageer