Beantwoord

T-Mobile Extra Punten verdwenen, na ca 10 jaar sparen

Ik zit al zo'n 15 jaar bij T-Mobile en heb nooit wat gekocht met mijn punten, behoudens 1 of 2 keer een MB bundel. Nu wilde ik eens checken hoeveel punten ik inmiddels had, maar alles staat op 0?

Waar zijn mijn punten?

Gr. Mike
icon

Beste antwoord door centaur 6 november 2018, 22:58

Heb je onlangs je abonnement verlengd?
T-Mobile extra is gestopt en zal zal bij nieuwe contracten niet meer aktief zijn.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi BoarderXMike,

Ik heb razendsnel reactie ontvangen van mijn collega! Zij gaan het verloren aantal punten opvragen en zodra ze dat weten, zullen ze dit verder onderzoeken en zul je door hen geïnformeerd worden!
Reputatie 7
Badge +16
Mijn zus heeft ook een nieuw abonnement, in de app is de optie punten ook weg maar bij inloggen op de website stonden haar punten er wel weer bij! @BoarderXMike misschien bij jou ook?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi BoarderXMike,

Super dat Centaur en CrisTien al zo met je hebben meegedacht! Ik ben natuurlijk ook meteen even mee gaan kijken. Op dit moment is het voor mij nog niet helemaal duidelijk te achterhalen wat er precies is gebeurd, dus ik heb mijn collega die hier dieper in kan duiken even een bericht gestuurd. Zodra ik meer weet, kom ik natuurlijk direct bij je terug!
Reputatie 7
Badge +16
Beste @BoarderXMike je hebt nog 4 maanden de tijd om de punten in te wisselen. Klik even Hier om te lezen hoe en wat.

Als je punten onterecht gevlogen zijn moet je even wachten op hulp van de moderators. Ze kunnen voor je nakijken wat er aan de hand is.
Hoi, elke 2 jaar verleng ik mijn abonnement, maar heb nooit iets vernomen (mail, brief oid) dat de punten zouden verdwijnen? Ik ben nu weer contractvrij en wilde alle punten die ik had opgespaard gaan gebruiken voor een nieuwe toestel of accessoires.

Mvg. Mike
Reputatie 6
Badge +8
Heb je onlangs je abonnement verlengd?
T-Mobile extra is gestopt en zal zal bij nieuwe contracten niet meer aktief zijn.

Reageer