Beantwoord

T-Mobile Extra punten weg, bestelling niet zichtbaar in bestelstatus

Reputatie 2
Hallo, ik wilde mijn T-Mobile Extra punten opmaken en ik had zojuist nog 877 punten.

Ik bestel allereerst een voucher van 30 punten voor weekendjeweg.nl (15 euro korting).
Vervolgens worden de punten van mijn saldo afgehaald, maar de bestelling komt niet bij bestelstatus te staan en ik ontvang dus ook niks.

Ik probeer het vervolgens opnieuw want ik kan niet wakker liggen van die 30 punten, maar het is niet mogelijk omdat ik al besteld zou hebben. Ja duh, ik heb inderdaad net besteld, alleen gaat er blijkbaar niets in werking op puntenaftrek na!

Graag even rechtzetten. Bedankt!
icon

Beste antwoord door Jaimy 14 december 2018, 10:43

Hoi Stefh,

Ik heb meteen even met je meegekeken!

Tijdens het bestellen van producten wordt altijd alvast een puntenaantal gereserveerd. Zodra de bestelling niet goed doorkomt, wordt het puntenaantal na een tijdje weer teruggezet. Zo zie je dat dit ook bij jou is gebeurd.

Ik heb er even een screenshotje van gemaakt voor de volledigheid (inclusief paintskills 😛 ):

Hier zie je dat het puntenaantal weer klopt - als je namelijk alles bij elkaar opteld kom je weer op 877 punten. Het weekendjeweg is er dus niet vanaf gegaan!

Deze kun je als het goed is gewoon weer opnieuw bestellen op het moment. :D

Laat je weten of het is gelukt? Anders helpen we je er uiteraard mee!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Stefh,

Ik heb meteen even met je meegekeken!

Tijdens het bestellen van producten wordt altijd alvast een puntenaantal gereserveerd. Zodra de bestelling niet goed doorkomt, wordt het puntenaantal na een tijdje weer teruggezet. Zo zie je dat dit ook bij jou is gebeurd.

Ik heb er even een screenshotje van gemaakt voor de volledigheid (inclusief paintskills 😛 ):

Hier zie je dat het puntenaantal weer klopt - als je namelijk alles bij elkaar opteld kom je weer op 877 punten. Het weekendjeweg is er dus niet vanaf gegaan!

Deze kun je als het goed is gewoon weer opnieuw bestellen op het moment. :D

Laat je weten of het is gelukt? Anders helpen we je er uiteraard mee!

Reageer