Beantwoord

T-Mobile extra punten zijn verdwenen

Beste T-mobile, ik wilde vanavond wat bestellen voor mijn gespaarde T-mobile extra punten. Ik bekeek een hoesje, klikte vervolgens terug naar het overzicht om nog een ander hoesje te bekijken (ik had dus nog niets besteld), en nu zijn mijn punten weg.Ik had er nog 2000. waar zijn ze en hoe kan ik ze terug krijgen?

Mvg, Karin Koopman (06verwijderd)'
icon

Beste antwoord door CrisTien 24 mei 2018, 00:05

Beste mevr. Karin dit is een openbaar forum dus zeker niet slim om je telefoonnummer of andere privé gegevens online te zetten. ☺️

Nu over de punten: het kan heel goed zijn dat de punten er straks weer wel staan. Ik heb dit al vaker gelezen in het forum. Punten zijn weg en na een paar uur weer terug.
Laat mogen even weten of ze weer terug zijn anders kan een moderator dit vast wel voor je oplossen.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16
Beste mevr. Karin dit is een openbaar forum dus zeker niet slim om je telefoonnummer of andere privé gegevens online te zetten. ☺️

Nu over de punten: het kan heel goed zijn dat de punten er straks weer wel staan. Ik heb dit al vaker gelezen in het forum. Punten zijn weg en na een paar uur weer terug.
Laat mogen even weten of ze weer terug zijn anders kan een moderator dit vast wel voor je oplossen.

Reageer