Vraag

T-mobile extra punten zijn verdwenen in my T-mobile


Mijn T-mobile Extra punten zijn verdwenen in My T-mobile, maar ze staan nog wel ergens in jullie (interne) systeem. Ik heb het al aangemeld bij klantenservice maar ik krijg van hun alleen maar te horen dat ik moet (blijven) wachten op een oplossing door een "expert". Alleen het is inmiddels al meer dan drie weken en tot op heden is het nog steeds niet opgelost.

Ik vind het ook heel slecht van jullie dat de T-mobile Extra punten bijna niet meer te gebruiken zijn omdat jullie tegenwoordig een hele beperkte aanbod hebben in de winkel, met daarnaast veel beprekende voorwaarden, wat het (bijna) onmogelijk maakt om bespaarde punten in te wisselen. Hierdoor worden de oude (trouwe) klanten die lang gespaard hebben benadeeld zonder enige tegenmoetkoming.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hoi SPG1963,

Dat schiet niet op zeg! Ik ga meteen voor jou aan de slag. Ik kan je sowieso geruststellen in het feit dat we er hoe dan ook voor gaan zorgen dat dit met terugwerkende kracht rechtgezet wordt. Ook al duurt het dus langer dan ik zou willen zien, het komt in orde!

Ik heb die opnieuw doorgezet naar onze specialisten, omdat ik zie dat het account inderdaad nog niet is geheractiveerd en de punten nog niet toegekend.

Wat betreft het aanbod in T-Mobile Extra: wij proberen dit nog zoveel mogelijk aan te vullen, maar het klopt inderdaad dat het aanbod iets beperker is. In de online catalogus zijn vooral digitale producten zoals waardebonnen te verkrijgen, en in de shops kun je terecht voor fysieke producten. Dit komt door de uitfasering van T-Mobile Extra.

Hopelijk is het zo allemaal wat helderder en wat betreft de punten: we gaan ervoor zorgen dat dit goedkomt!

Reageer