Beantwoord

T-Mobile Extra stopt

  • 28 januari 2018
  • 42 reacties
  • 21520 Bekeken

Goedemiddag,

Ik was gister in een Tmobileshop om iets aan te schaffen met mijn extra punten. Daar werd gezegd dat het extra systeem en punten sparen stopt. En wanneer ik mijn abonnement zou gaan verlengen in november , zou ik mijn punten op moeten maken omdat ik die niet mee mocht nemen met de verlening.
Ik neem al jaren mijn gespaarde punten mee en zie nergens staan dat jullie spaarsysteem gaat stoppen, hoe zit dit?
icon

Beste antwoord door CrisTien 28 januari 2018, 13:02

Hallo Nancy,
Het is wel gemeld in het forum. Misschien heb je dit onderwerp gemist.

https://forum.t-mobile.nl/nieuws-345/nieuws-t-mobile-extra-wordt-uitgefaseerd-297089/index1.html#post1435127
Bekijk origineel

42 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo Nancy,
Het is wel gemeld in het forum. Misschien heb je dit onderwerp gemist.

https://forum.t-mobile.nl/nieuws-345/nieuws-t-mobile-extra-wordt-uitgefaseerd-297089/index1.html#post1435127
Idd , bedankt!
Reputatie 3
ja tmobile extra gaat weg/stopt
Sorry dat ik op deze "oude" topic reageer, ben hier terecht gekomen via google search engine.

Ik had best veel spaarpunten en wilde deze week kijken wat ik ermee kon doen. Tot mijn stomme verbazing zie ik opeens dat dit systeem niet meer bestaat. Nu lees ik in deze topic dat dit is gemeld op het forum terwijl ik daar nooit op kijk.

Had T-Mobile geen sms of email kunnen sturen naar hun klanten, want ik ben nu alles kwijt. Ik vindt dit een zeer trieste zaak, terwijl ik al meer dan 10 jaar klant ben en al die tijd ook heb gespaard.

Dit betekent dat ik nu elke dag op T-Mobile forum moet gaan kijken, want anders mis ik weer informatie........

Ik heb dit nergens gelezen of gezien, behalve nu opeens op het forum, nadat het al offline is gehaald.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Toonen,

Bedankt voor je berichtje - geeft niets dat het in een oud topic is hoor!

Ik vind het erg jammer dat ik je hierin niet echt verder kan helpen; wanneer je je contract verlengd hebt na 28 januari 2018, dan neem je de gespaarde punten nog 4 maanden mee en daarna vervalt T-Mobile Extra. Dit is namelijk geen onderdeel meer van de nieuwe prijsplannen, waaronder dus ook jouw vernieuwing met T-Mobile Go. Dit is een stukje eigen verantwoordelijkheid bij het afsluiten van een nieuw contract, waarbij ook de nieuwe voorwaarden worden vermeld.

De feedback rondom de berichtgeving is zeer welkom, ik heb dit punt inmiddels vaker gehoord en dat is zeker iets wat wij in de toekomst kunnen verbeteren! Bedankt dus voor jouw feedback. Mocht je nog meer vragen hebben, laat het ons dan ook gerust even weten. 🙂
Ik heb ook precies hetzelfde probleem. Waarom krijg ik géén e-mail of post hierover? Ik zie ook dat al mijn gespaarde punten zijn verdwenen (8 jaar gespaard) en nu dit.. Bedankt T-mobile.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Panter38,

We informeren onze klanten wel degelijk via e-mail of sms. Ik zie dat dit bij jou ook is gebeurd op 6-11-2018. Het is dus niet zo dat wij onze klanten niet informeren, maar de feedback rondom de duidelijkheid ervan kan ik zeker begrijpen.
het is weer zover!

21 jaar klant bij t-mobile (voormalig ben)

en dit is de tweede keer dat punten sparen word uitgezet ik hoop dat jullie toch weer terug komen op jullie keuze net als de laatste keer?

maar duidelijk dat jullie klanten niks waard zijn voor jullie.
Jullie beginnen weer net op KPN of andere grote concurenten te lijken!
net als jaren geleden nieuwe klanten kregen dikke kortingen maar vast klanten kregen niks nada noppes.

maaaaar ooo wat is jullie super duper kortings actie nu toch weer perfect voor iedereen!

oftewel we schaffen lekket t-mobile samen af en t-mobile extra en dan laten we de klanten meer betalen voor diensten die wij ook aanbieden gezien wij die over hebben genomen van vodafone en als ze dan meer betalen dan krijgen ze pas een kleine korting!

maar wel eens bedacht dat ik als vaste klant geen glasvezel thuis heb of kan krijgen? en dat ik dus jullie t-mobile vast/thuis niet kan gebruiken en dus ook niet die kleine korting kan krijgen?!?!?

nee dat boeit niet maar dit zou wel eens de eerste keer in 21 jaar zijn dat ik overstap gezien jullie bestaande klanten niks maar dan ook niks aan korting kunnen bieden behalve meer producten af te nemen waarop je dan weer een paar euro korting krijgt?

nu weet ik het antwoord al wel

nou sorry dat u er zo over denkt en vervelend dat we u hier niet mee kunnen helpen maar als u contact op neemt kunnen onze medewerkers u misschien een goed aanbod doen?

nee tuurlijk kunnen ze dat niet gezien ze dan iedere keer weer komen met tmobile thuis/vast door je strot te duwen!

Of een kaal abo met de normale prijs en een van de 6 toestellen die jullie aanbieden in de winkel die niet van apple zijn! de toestellen die echt interesant zijn die verkopen jullie niet en kraken jullie dan ook compleet af zowel in de winkel als aan de lijn door te stellen dat het bij belsimpel goedkoper is omdat je oudere of gerepareerde telefoons toegestuurd krijgt!?!?
Ik heb mijn abbonnement niet recentelijk verlengd maar kan net zo goed de t-mobile extra shop niet bekijken. Kan ook nergens zien hoeveel punten ik nog heb. Lekker dan..
Vandaag een mail ontvangen van Tmobile dat indd ook voor mij het punten sparen stopt.

Ik heb 14097 punten, en er staat bijna niks meer in de catalogus om te kiezen.

Door punten te kunnen sparen was wel een van de redenen dat bij Tmobile bleef en niet overstapte.

Maar als ik naar het aanbod kijkt, vind ik dit zonde van zoveel punten. Erg jammer Tmobile.
Reputatie 4
Badge +10
Je kan ze ook in de T-Mobile shop inlveren voor een hoesje ofzo
Reputatie 4
@Jaimy, Ik heb zelf nog gekeken of ik een SMS heb ontvangen maar ik kan deze niet vinden. Wel veel andere waaronder een felicitatie voor mijn verjaardag 😊, bedankt.
Kun jij achterhalen wanneer ik een sms zou hebben ontvangen of email?
Bedankt.
Reputatie 4
@Jaimy
Excuus, ik heb niet goed gelezen, dit gaat om een sms die je waarschuwt dat na 4 maanden al je spaarpunten vervalt?

Hoi Panter38,

We informeren onze klanten wel degelijk via e-mail of sms. Ik zie dat dit bij jou ook is gebeurd op 6-11-2018. Het is dus niet zo dat wij onze klanten niet informeren, maar de feedback rondom de duidelijkheid ervan kan ik zeker begrijpen.

Maar
Je zegt "We informeren onze klanten wel degelijk via e-mail of sms." is er dan ook een mail of sms geweest waarin medegedeeld werd over het uitfaseren van T-Mobile Extra? Iets van voor 22 januari 2018 en dus niet op de forum.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Onra,

Dat klopt inderdaad, die SMS of e-mail ontvang je 1 maand voordat de geldigheid van de punten vervallen. Er is geen bericht geweest in januari 2018 over de uitfasering, dit komt naar voren bij een verlenging van het abonnement, aangezien het op dat moment verandert bij het abonnement.
Ne joh niet te geloven lees ik opeens dat de punten systeem is gestopt en je alles kwijt bent???
Dat kunnen jullie toch niet maken . Ik spaar al bijna 4 jaar lang het is toch mijn recht om het te krijgen of wat. Dat het stopt ok. Maar zomaar alles kwijt raken kan toch niet Tmobile.. En nu? Geen vergoeding of niets?
Wou tot dit jaar wachten zodat ik genoeg punten had voor 2 duinrell kaartjes.. dit kan gewoon niet is pure belazerij. Ik ga dit uitzoeken via de rechtsbijstand. Je hoort gewoon netjes een mail of sms te sturen. Voor overige onzinnige dingen doen jullie dat wel.
Mijn abo wordt elke maand verlengd. De periode is voorbij en gaat gewoon door. En nog geen sms.

Jullie hebben de laaste jaren echt helemaal verpest..
Reputatie 5
Ben je ze al kwijt dan?
Dat kan alleen als je zelf je contract hebt verlengt na 4 maanden, en dan krijg je 1 maand van te voren bericht dat je de punten kwijt gaat raken als je ze niet gebruikt.
Voor bestaande contracten loopt het nog even door.

"Als je er voor kiest om jouw abonnement niet om te zetten naar ons nieuwste abonnement, dan blijf je dus sparen en kun je jouw punten op ieder moment inzetten.

Kies je voor een overstap of verlenging met ons nieuwste abonnement, dan heb je 4 maanden om jouw punten in te wisselen voor producten uit de catalogus."

Dit lees ik in de link die hierboven word gegeven.
Ben je ze al kwijt dan?
Dat kan alleen als je zelf je contract hebt verlengt na 4 maanden, en dan krijg je 1 maand van te voren bericht dat je de punten kwijt gaat raken als je ze niet gebruikt.
Voor bestaande contracten loopt het nog even door.

"Als je er voor kiest om jouw abonnement niet om te zetten naar ons nieuwste abonnement, dan blijf je dus sparen en kun je jouw punten op ieder moment inzetten.

Kies je voor een overstap of verlenging met ons nieuwste abonnement, dan heb je 4 maanden om jouw punten in te wisselen voor producten uit de catalogus."

Dit lees ik in de link die hierboven word gegeven.

Bedankt voor je reactie
Ik kan het hele menu van de extras niet vinden.
Zodra ik erin wil komen lukt dat niet omdat ik zogenaamd een prepaid of zakelijk abo hebt ?
Mijn abo is verlopen op 23 dec 2018. Dinds dien niets mee gedaan. Ik gebruik nog steeds het huidige abo.
Had verwacht op een betere actie om te verlengen maar die kwam niet.
Terwijl de andere aanbieders goedkoper worden wordt het bij t mobile duurder.
T mobile samen gestopt.
Unlimited abo van 35 naar 30 maar de 6.50 korting verlaagd naar 2.50
En nu opeens zomaar mijn punten kwijt zonder enige berichtgeving.
Ik vind dit geen manier van communiceren met je klanten die al jaren klant is bij t mobile .
Heb zelf 2 abonnementen lopen en 1 thuis abo. Wat houd je nog vast bij t mobile?
Enige wat ik nog wil is mijn punten inwisselen die ik jarenlang hebt gespaard en vind dat dat mijn recht is..
Als iemand kan helpen graag.
Reputatie 5
Er is een storing (geweest) in de extra punten systeem, dus dat kan het probleem nu even zijn, maar daar kan T-Mobile meer over vertellen dan ik.
Als je niet verlengt heb zou het door moeten lopen in ieder geval.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Eronogly,

Bedankt voor je melding. Ik zie inderdaad dat je abonnement doorloopt zonder verlenging en dus zouden je punten nog beschikbaar moeten zijn. Ik heb daarom direct een case aangemaakt voor onze collega's van de T-Mobile Extra afdeling. Zij gaan dit verder onderzoeken en zullen contact met je opnemen.

Als je in de tussentijd andere vragen hebt, laat het mij weten!
Dank jullie wel voor de reacties. Ik hoop dat het goedkomt inderdaad. Hou jullie op de hoogte..
Vandaag contact gehad, ik dacht ik haal nog wat bij My t mobile voor de berg punten die ik nog heb staan. Check ik de site zijn alle punten weg?

Bellen dan maar,......

Ja u heeft uw contract verlengt,....... ja en?
Antw ;De punten zijn daarmee komen te vervallen,........

Waarom vertelt u mij bij het afsluiten van de verlening dat dan niet?
Heeft u geen meldingsplicht?
Waarom stuurt u mij niet even een sms?
Ja daar kon ze eigenlijk natuurlijk geen goed antwoord op geven want dat is er ook niet!

Het is ronduit schandalig!
Ik heb er geen andere woorden voor, en vraag me eigenlijk af of dit zonder berichtgeving wel mag ik denk het namelijk niet. Je kunt niet redelijkerwijs verwachten dat de consument elke dag op de site kijkt of er iets veranderd is.

En dus ga ik eens kijken wat de rechter daarvan vind,...........
Reputatie 5
Nee men hoeft dit niet want dit staat in de kleine lettertjes waar je voor tekent als je het contract verlengt.
Dus de rechter zal net als de linker overigens hetzelfde concluderen, het mag.🤤

Is het netjes om het niet apart te vermelden, Nee zeker niet, en zeker niet omdat men aangeeft dat men je zou waarschuwen, alleen zal dat weer niet in die kleine lettertjes staan.🤑
T-Moblle moet zich schamen dat ze zo met de klanten WILLEN omgaan!
Reputatie 5
Tja, nieuwe klanten zijn zeer belangrijk, de bestaande wat minder, nou ja helemaal niet lijkt het wel.😉
En zoals verwacht GEEN reactie van T-mobile. Dit toont maar weer eens aan hoe dit bedrijf zijn klanten behandeld. Ze weten dat ze fout zitten en dat ze de mensen bewust niet op de hoogte brengen ervan. Ze bedonderen gewoon de boel!

Reageer