Beantwoord

T-Mobile Extra stopt

• 28 januari 2018
  • 42 reacties
  • 21609 Bekeken

Toon eerste reactie

42 reacties

Wat is dit voor rare actie? Als ik dit wist had ik niet verlengd. Heel bijdehand dit, wel tig sms'jes kunnen sturen als de mb's opraken.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Johan,

Jammer dat je niet op de hoogte was gesteld van de uitfasering van T-Mobile Extra. Wij hebben het wel vermeld op onze Community en ook bij een verlenging wordt dit aangegeven. Bij een verlenging krijg je nog 4 maanden de tijd op je punten op te maken hier zou je ook een mail van moeten hebben ontvangen. Heb je ook je spambox gecontroleerd? De punten zijn nu wel komen te vervallen om dat je in juli 2018 had verlengd en in november zijn je punten komen te vervallen. Ik vind het heel jammer dat het zo is gegaan en had je graag voorzien van een andere oplossing. Als ik iets anders voor je kan doen, laat het mij weten!
Hi Eronogly,

Bedankt voor je melding. Ik zie inderdaad dat je abonnement doorloopt zonder verlenging en dus zouden je punten nog beschikbaar moeten zijn. Ik heb daarom direct een case aangemaakt voor onze collega's van de T-Mobile Extra afdeling. Zij gaan dit verder onderzoeken en zullen contact met je opnemen.

Als je in de tussentijd andere vragen hebt, laat het mij weten!

Hoi
Ik heb tot heden nog geen reactie ontvangen of een terugkoppeling..
Mvg
Adem
Ik heb mijn abonnement verlengd vorige maand maar heb nog redelijk wat punten staan volgens mij.. Dit betekent toch dat ik dit binnen 4 maanden kan gebruiken? Ik kan alleen nergens mijn punten zien of de catalogus openen... En heb al behoorlijk wat jaren punten opgespaard dus wil graag weten hoe ik dit kan verzilveren
@Hajar
Goedendag
Nog steeds geen terugkoppeling gehad. Inmiddels al 3 weken geleden dat we voor het eerst contact hebben gehad.
Ik hoor graag nog.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Timduncan,

Voor jou heb ik direct een case aangemaakt en deze doorgezet naar de afdeling die over T-Mobile Extra gaat. Ik zie de catalogus inderdaad niet meer terug in jouw account, terwijl jouw huidige abonnement nog loopt. Mijn collega's zullen dit spoedig oppakken! Mocht je nou lange tijd niks horen, trek dan even aan de bel zodat wij voor je kunnen kijken of er al iets nieuws is vermeld in de case. :)

@Erenoglu Voor jou heb ik ook direct even gekeken of er een update is! Ik zie inderdaad dat mijn collega's de case wel hadden opgepakt, maar blijkbaar is dit niet naar jou toe teruggekoppeld. Er wordt aangegeven dat je op 21/11/2018 een sms of mail van ons hebt gehad met de melding. Dit kan ook een nieuwsmail zijn geweest waarbij de titel niet direct "T-Mobile Extra" vermeldt. Wellicht heb je 'm daardoor over het hoofd gezien? Het spijt me dat ik er niks beters van kan maken, Adem! Ik wens je desondanks alvast een prettig weekend.
Hoi Timduncan,

Voor jou heb ik direct een case aangemaakt en deze doorgezet naar de afdeling die over T-Mobile Extra gaat. Ik zie de catalogus inderdaad niet meer terug in jouw account, terwijl jouw huidige abonnement nog loopt. Mijn collega's zullen dit spoedig oppakken! Mocht je nou lange tijd niks horen, trek dan even aan de bel zodat wij voor je kunnen kijken of er al iets nieuws is vermeld in de case. :)

@Erenoglu Voor jou heb ik ook direct even gekeken of er een update is! Ik zie inderdaad dat mijn collega's de case wel hadden opgepakt, maar blijkbaar is dit niet naar jou toe teruggekoppeld. Er wordt aangegeven dat je op 21/11/2018 een sms of mail van ons hebt gehad met de melding. Dit kan ook een nieuwsmail zijn geweest waarbij de titel niet direct "T-Mobile Extra" vermeldt. Wellicht heb je 'm daardoor over het hoofd gezien? Het spijt me dat ik er niks beters van kan maken, Adem! Ik wens je desondanks alvast een prettig weekend.

Ik heb mijn abonnement niet verlengt. Hoe kan het dan zijn dat ik alles kwijt bent zonder dat ik een verlenging hebt?

Dat is toch geen manier om een sms of mail te versturen waar de onderwerp niet bij staat ?
Echt niet normaal dit.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Erenoglu

Ik heb nogmaals om een update te vragen over hoe het precies zit, want je hebt inderdaad niet verlengd. Ik ga na het weekend kijken of ik al een reactie heb. Ik kom hierop terug!
Ik heb ook nooit wat gehoord.
14-11-2017 "scoort nu je cadeaus, de shop is weer open"
28-9-2018 welkom bij je nieuwe abonnement, activeer je klantvoordeel op my T-Mobile bladiebla

Ik sta op het punt om te verlengen (of niet) maar omdat ik het laatste jaar sim only heb gehad is een nieuwe telefoon nogal een aderlating.
Buiten nog het feit dat ze niet alleen duurder, maar ook steeds groter en kwetsbaarder worden, niet meer waterdicht, jackplug weg, etc.

Ik heb ze niet vaak gebruikt maar bleef bij T-Mobile deels ook vanwege deze voordeeltjes.
Mijn vriend wil persé XS4ALL vanwege die stomme mail en opslag die anders €15 per maand kost dus overstappen op T-Mobile thuis kan ook niet/ is geen groot voordeel.

Ik vind het echt super slecht dat ik er nu ineens achter kom dat mijn punten dus gewoon weg zijn en het systeem is gestopt.
Het maakt voor mij de reden om bij T-Mobile te blijven een stuk kleiner.
Hi @Erenoglu

Ik heb nogmaals om een update te vragen over hoe het precies zit, want je hebt inderdaad niet verlengd. Ik ga na het weekend kijken of ik al een reactie heb. Ik kom hierop terug!

Goedendag @Hajar
Tof dat je even reageerd ,maar serieus is nu al 18 dagen geleden weer en nog geen terugkoppeling gehad. Graag hoor ik van je of je even kunt navragen hoe het momenteel zit..
Mvg
Adem
Reputatie 4
Badge +3
Hoi @Erenoglu,

Ik zie dat je al enig contact hebt gehad met Hajar. Zij is op dit moment op vakantie dus ik kan niet haar navraag checken. Ik heb zelf even gekeken. Je abonnement is inderdaad 'ouder' dan de datum waarop we zijn begonnen met het uitfaseren van T-Mobile Extra. Wel zie ik dat je ook al enige tijd voordeel geniet vanuit Klantvoordeel. Ook dat is in principe enkel voor abonnementen die sindsdien zijn afgesloten. Omdat we ook oudere abonnementen de mogelijkheid wilden bieden om gebruik te maken van Klantvoordeel kon/kan een ouder abonnement overstappen naar het nieuwere prijsplan om zodoende ook gebruik te kunnen maken van Klantvoordeel. Ik zie dat er op 29/08 contact is geweest en het prijsplan is gewijzigd. Zo'n wijziging kan ook zelf via My T-Mobile, daarmee is er wel sprake van nieuwe voorwaarden, waaronder dus het komen te vervallen van T-Mobile Extra. Na de wijziging (of verlenging) kun je nog vier maanden de punten besteden. Hoewel in jouw geval er dus niet direct sprake is van een verlenging, is met het wijzigen van het prijsplan wel hetzelfde gevolg inwerking getreden. Ik zal Hajar inlichten dat ze haar navraag kan stoppen omdat dit zeer vermoedelijk de oorzaak is.

Ik zie namelijk ook op de factuur van 27/09/2018 een switch van voordeel uit T-Mobile Samen naar voordeel uit Klantvoordeel. Een abonnement kan niet gelijktijdig voordeel genieten uit deze twee voordeelprogramma's. Dat verklaart dus samen met hetgeen ik in het systeem zie waarom je T-Mobile Extra account is komen te vervallen. Als je aanvullende vragen hebt laat het vooral weten.

@Nic1973

Hey, we zouden je natuurlijk graag blijven verwelkomen. Als je huidige toestel nog prima werkt, dan kun je er ook voor kiezen om wederom te verlengen met een Sim Only. Je kunt dan op ieder moment gebruikmaken van toestelflexibiliteit, waarbij je je contract als het ware kunt openbreken voor een abonnement met toestel. Ik ben er overigens van overtuigd dat we een toestel hebben die aan je wensen voldoet. Je kunt altijd even bellen met 0800-8104 om de mogelijkheden te bespreken. Je kunt je wensen gewoon aangeven bij de verkoopadviseur.

Als je je abonnement na 28/01/2018 hebt verlengd dan kon je sindsdien inderdaad niet meer sparen voor T-Mobile Extra. Uiteraard hebben we nooit als doel gehad om dat ongemerkt te laten geschieden, vandaar dat we er bijvoorbeeld ook aandacht hebben besteed in een topic hierover. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Hoi @Erenoglu,

Ik zie dat je al enig contact hebt gehad met Hajar. Zij is op dit moment op vakantie dus ik kan niet haar navraag checken. Ik heb zelf even gekeken. Je abonnement is inderdaad 'ouder' dan de datum waarop we zijn begonnen met het uitfaseren van T-Mobile Extra. Wel zie ik dat je ook al enige tijd voordeel geniet vanuit Klantvoordeel. Ook dat is in principe enkel voor abonnementen die sindsdien zijn afgesloten. Omdat we ook oudere abonnementen de mogelijkheid wilden bieden om gebruik te maken van Klantvoordeel kon/kan een ouder abonnement overstappen naar het nieuwere prijsplan om zodoende ook gebruik te kunnen maken van Klantvoordeel. Ik zie dat er op 29/08 contact is geweest en het prijsplan is gewijzigd. Zo'n wijziging kan ook zelf via My T-Mobile, daarmee is er wel sprake van nieuwe voorwaarden, waaronder dus het komen te vervallen van T-Mobile Extra. Na de wijziging (of verlenging) kun je nog vier maanden de punten besteden. Hoewel in jouw geval er dus niet direct sprake is van een verlenging, is met het wijzigen van het prijsplan wel hetzelfde gevolg inwerking getreden. Ik zal Hajar inlichten dat ze haar navraag kan stoppen omdat dit zeer vermoedelijk de oorzaak is.

Ik zie namelijk ook op de factuur van 27/09/2018 een switch van voordeel uit T-Mobile Samen naar voordeel uit Klantvoordeel. Een abonnement kan niet gelijktijdig voordeel genieten uit deze twee voordeelprogramma's. Dat verklaart dus samen met hetgeen ik in het systeem zie waarom je T-Mobile Extra account is komen te vervallen. Als je aanvullende vragen hebt laat het vooral weten.

@Nic1973

Hey, we zouden je natuurlijk graag blijven verwelkomen. Als je huidige toestel nog prima werkt, dan kun je er ook voor kiezen om wederom te verlengen met een Sim Only. Je kunt dan op ieder moment gebruikmaken van toestelflexibiliteit, waarbij je je contract als het ware kunt openbreken voor een abonnement met toestel. Ik ben er overigens van overtuigd dat we een toestel hebben die aan je wensen voldoet. Je kunt altijd even bellen met 0800-8104 om de mogelijkheden te bespreken. Je kunt je wensen gewoon aangeven bij de verkoopadviseur.

Als je je abonnement na 28/01/2018 hebt verlengd dan kon je sindsdien inderdaad niet meer sparen voor T-Mobile Extra. Uiteraard hebben we nooit als doel gehad om dat ongemerkt te laten geschieden, vandaar dat we er bijvoorbeeld ook aandacht hebben besteed in een topic hierover. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Jeetje zeg wat een verhaal hajar heeft niets meer te zeggen kom jij weer met smoesjes smoesjes en nog nog eens smoesjes de ene smoesje na de andere als de t-mobile samen stopt moesten we natuurlijk over op de klanten voordeel. Maar ik hoef niks meer te zeggen want ik zie dat het niet helpt jullie hebben je klanten gewoon dubbel genaaid geen enkele mail geen enkele sms die ik heb ontvangen over mijn punten die ik al jaren heb gespaard blij dat ik niet heb verlengd ik stop ermee einde verhaal voor mij en ik hoop dat de meeste mensen dit ook gaan volgen die dat heeft meegemaakt wat een amateuristische actie van t-mobile
Reputatie 5
Geen mail geen SMS is idd niet netjes, voorzichtig uitgedrukt, zou graag iets anders er neerzetten.🤤

Maar T-Mobile samen is niet gestopt, het is niet meer mogelijk er gebruik van te maken net als de extra punten als je een abonnement verlengt of wijzigt, dus dat jij overging van samen omdat de ander het waarschijnlijk niet meer had door verlenging, of andere reden en je gebruik ging maken van de klantenvoordeel heb jij ook je abonnement gewijzigd, je kan toch niet verwachten dat je dubbele voordeeltjes zou krijgen, korting en extra data aan de ene kant en cadeautjes van de andere kant, dat is eigenlijk een beetje naïef te noemen.

Maar je had iets beter gewaarschuwd moeten worden.
Reputatie 2
Badge +1
Hi @Erenoglu,

Sorry maar anders kunnen we het niet maken. Je hebt destijds zelf akkoord gegeven op het aanpassen van je abonnement naar een nieuwere vorm van Go zodat je gebruik kon gaan maken van het Klantvoordeel. Met het Klantvoordeel ontvang je nu een hogere korting dan je bijvoorbeeld kreeg bij T-Mobile Samen. Dat de berichtgeving wellicht wat duidelijker kan dat ben ik met je eens - zeker iets wat ik hier als feedback ga doorgeven. Weet in ieder geval dat we geen ''smoesjes'' verzinnen, we proberen altijd zo open en eerlijk mogelijk te zijn, dat kan ik je garanderen!
Hi @Erenoglu,

Sorry maar anders kunnen we het niet maken. Je hebt destijds zelf akkoord gegeven op het aanpassen van je abonnement naar een nieuwere vorm van Go zodat je gebruik kon gaan maken van het Klantvoordeel. Met het Klantvoordeel ontvang je nu een hogere korting dan je bijvoorbeeld kreeg bij T-Mobile Samen. Dat de berichtgeving wellicht wat duidelijker kan dat ben ik met je eens - zeker iets wat ik hier als feedback ga doorgeven. Weet in ieder geval dat we geen ''smoesjes'' verzinnen, we proberen altijd zo open en eerlijk mogelijk te zijn, dat kan ik je garanderen!

Goedendag,
Helaas hebben wij alle gedupeerde klanten een andere mening over het duidelijkheid. Ik blijf bij mijn standpunt. Wil ook toevoegen dat ik het zeer onprofessioneel vind om een gesprek te beginnen met 'Sorry maar' misschien kunnen ze dat ook meenemen in de feedback. Verder wil ik ophouden met dit discussie wat een hele andere kant op gaat. Het is inderdaad tot zoverre duidelijk.
Mvg en veel succes verder..

Adem Erenoglu
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Adem,

Natuurlijk is er alle vrijheid om bij een standpunt te blijven. Ik wil wel benadrukken dat het geen verzinsel betreft maar een gevolg is van een wijziging die is gedaan op de datum die ik heb gecommuniceerd. In het algemeen is getracht om hierin ook zeker transparant in te zijn, waardoor er ook een topic op de community hierover staat (https://community.t-mobile.nl/t-mobile-extra-402/nieuws-t-mobile-extra-wordt-uitgefaseerd-297089). T-Mobile Samen is overigens niet gestopt, maar abonnementen komen sinds 29/01/2018 niet meer daarvoor in aanmerking in de vorm van de ontvangst van de voordelen daaruit. Je kunt wel gelijktijdig onderdeel zijn van zowel een T-Mobile Samen groep als T-Mobile Klantvoordeel. Echter ontvang je niet uit allebei de omgevingen het voordeel. Vanuit T-Mobile Samen ontving je eerder €5,00 korting. Via Klantvoordeel zie ik dat je sindsdien €6,50 korting ontvangt.

Neemt overigens niet weg dat het uitgangspunt zou moeten zijn dat we het beter te vaak en teveel kunnen communiceren dan ervan uitgaan dat een community-topic zou volstaan. Zoals Gioia ook aangeeft is dat ook zeker iets wat al is teruggekoppeld voor eventuele toekomstige veranderingen.

Voor nu; heb een mooi weekend!
Reputatie 2
Mijn abonnement is vorig jaar minder geworden (geen onbeperkt internet meer in de EU, maar max 14 GB) en ook duurder geworden dan vorig jaar en als derde bonus kom ik er nu achter dat ik ook geen T mobile extra punten meer heb, vorig jaar heb ik me al behoorlijk boos gemaakt voordat ik ging verlengen, dit jaar laat ik het niet zover komen en stap ik na vele jaren als klant over naar een van de concurrenten. Ik raad anderen dit ook te doen, want de manier van werken vanuit de kant van T mobile is het afgelopen jaar gedaald naar een dieptepunt.

Reageer