Beantwoord

T-Mobile Extra stopt

• 28 januari 2018
  • 45 reacties
  • 23936 Bekeken

Goedemiddag,

Ik was gister in een Tmobileshop om iets aan te schaffen met mijn extra punten. Daar werd gezegd dat het extra systeem en punten sparen stopt. En wanneer ik mijn abonnement zou gaan verlengen in november , zou ik mijn punten op moeten maken omdat ik die niet mee mocht nemen met de verlening.
Ik neem al jaren mijn gespaarde punten mee en zie nergens staan dat jullie spaarsysteem gaat stoppen, hoe zit dit?
icon

Beste antwoord door CrisTien 28 januari 2018, 13:02

Hallo Nancy,
Het is wel gemeld in het forum. Misschien heb je dit onderwerp gemist.

https://forum.t-mobile.nl/nieuws-345/nieuws-t-mobile-extra-wordt-uitgefaseerd-297089/index1.html#post1435127
Bekijk origineel

45 reacties

Reputatie 1
Sorry dat ik op deze "oude" topic reageer, ben hier terecht gekomen via google search engine.

Ik had best veel spaarpunten en wilde deze week kijken wat ik ermee kon doen. Tot mijn stomme verbazing zie ik opeens dat dit systeem niet meer bestaat. Nu lees ik in deze topic dat dit is gemeld op het forum terwijl ik daar nooit op kijk.

Had T-Mobile geen sms of email kunnen sturen naar hun klanten, want ik ben nu alles kwijt. Ik vindt dit een zeer trieste zaak, terwijl ik al meer dan 10 jaar klant ben en al die tijd ook heb gespaard.

Dit betekent dat ik nu elke dag op T-Mobile forum moet gaan kijken, want anders mis ik weer informatie........

Ik heb dit nergens gelezen of gezien, behalve nu opeens op het forum, nadat het al offline is gehaald.
het is weer zover!

21 jaar klant bij t-mobile (voormalig ben)

en dit is de tweede keer dat punten sparen word uitgezet ik hoop dat jullie toch weer terug komen op jullie keuze net als de laatste keer?

maar duidelijk dat jullie klanten niks waard zijn voor jullie.
Jullie beginnen weer net op KPN of andere grote concurenten te lijken!
net als jaren geleden nieuwe klanten kregen dikke kortingen maar vast klanten kregen niks nada noppes.

maaaaar ooo wat is jullie super duper kortings actie nu toch weer perfect voor iedereen!

oftewel we schaffen lekket t-mobile samen af en t-mobile extra en dan laten we de klanten meer betalen voor diensten die wij ook aanbieden gezien wij die over hebben genomen van vodafone en als ze dan meer betalen dan krijgen ze pas een kleine korting!

maar wel eens bedacht dat ik als vaste klant geen glasvezel thuis heb of kan krijgen? en dat ik dus jullie t-mobile vast/thuis niet kan gebruiken en dus ook niet die kleine korting kan krijgen?!?!?

nee dat boeit niet maar dit zou wel eens de eerste keer in 21 jaar zijn dat ik overstap gezien jullie bestaande klanten niks maar dan ook niks aan korting kunnen bieden behalve meer producten af te nemen waarop je dan weer een paar euro korting krijgt?

nu weet ik het antwoord al wel

nou sorry dat u er zo over denkt en vervelend dat we u hier niet mee kunnen helpen maar als u contact op neemt kunnen onze medewerkers u misschien een goed aanbod doen?

nee tuurlijk kunnen ze dat niet gezien ze dan iedere keer weer komen met tmobile thuis/vast door je strot te duwen!

Of een kaal abo met de normale prijs en een van de 6 toestellen die jullie aanbieden in de winkel die niet van apple zijn! de toestellen die echt interesant zijn die verkopen jullie niet en kraken jullie dan ook compleet af zowel in de winkel als aan de lijn door te stellen dat het bij belsimpel goedkoper is omdat je oudere of gerepareerde telefoons toegestuurd krijgt!?!?
Vandaag contact gehad, ik dacht ik haal nog wat bij My t mobile voor de berg punten die ik nog heb staan. Check ik de site zijn alle punten weg?

Bellen dan maar,......

Ja u heeft uw contract verlengt,....... ja en?
Antw ;De punten zijn daarmee komen te vervallen,........

Waarom vertelt u mij bij het afsluiten van de verlening dat dan niet?
Heeft u geen meldingsplicht?
Waarom stuurt u mij niet even een sms?
Ja daar kon ze eigenlijk natuurlijk geen goed antwoord op geven want dat is er ook niet!

Het is ronduit schandalig!
Ik heb er geen andere woorden voor, en vraag me eigenlijk af of dit zonder berichtgeving wel mag ik denk het namelijk niet. Je kunt niet redelijkerwijs verwachten dat de consument elke dag op de site kijkt of er iets veranderd is.

En dus ga ik eens kijken wat de rechter daarvan vind,...........
T-Moblle moet zich schamen dat ze zo met de klanten WILLEN omgaan!
Tja, nieuwe klanten zijn zeer belangrijk, de bestaande wat minder, nou ja helemaal niet lijkt het wel.😉
En zoals verwacht GEEN reactie van T-mobile. Dit toont maar weer eens aan hoe dit bedrijf zijn klanten behandeld. Ze weten dat ze fout zitten en dat ze de mensen bewust niet op de hoogte brengen ervan. Ze bedonderen gewoon de boel!
Ik heb ook precies hetzelfde probleem. Waarom krijg ik géén e-mail of post hierover? Ik zie ook dat al mijn gespaarde punten zijn verdwenen (8 jaar gespaard) en nu dit.. Bedankt T-mobile.
Hoi @Erenoglu,

Ik zie dat je al enig contact hebt gehad met Hajar. Zij is op dit moment op vakantie dus ik kan niet haar navraag checken. Ik heb zelf even gekeken. Je abonnement is inderdaad 'ouder' dan de datum waarop we zijn begonnen met het uitfaseren van T-Mobile Extra. Wel zie ik dat je ook al enige tijd voordeel geniet vanuit Klantvoordeel. Ook dat is in principe enkel voor abonnementen die sindsdien zijn afgesloten. Omdat we ook oudere abonnementen de mogelijkheid wilden bieden om gebruik te maken van Klantvoordeel kon/kan een ouder abonnement overstappen naar het nieuwere prijsplan om zodoende ook gebruik te kunnen maken van Klantvoordeel. Ik zie dat er op 29/08 contact is geweest en het prijsplan is gewijzigd. Zo'n wijziging kan ook zelf via My T-Mobile, daarmee is er wel sprake van nieuwe voorwaarden, waaronder dus het komen te vervallen van T-Mobile Extra. Na de wijziging (of verlenging) kun je nog vier maanden de punten besteden. Hoewel in jouw geval er dus niet direct sprake is van een verlenging, is met het wijzigen van het prijsplan wel hetzelfde gevolg inwerking getreden. Ik zal Hajar inlichten dat ze haar navraag kan stoppen omdat dit zeer vermoedelijk de oorzaak is.

Ik zie namelijk ook op de factuur van 27/09/2018 een switch van voordeel uit T-Mobile Samen naar voordeel uit Klantvoordeel. Een abonnement kan niet gelijktijdig voordeel genieten uit deze twee voordeelprogramma's. Dat verklaart dus samen met hetgeen ik in het systeem zie waarom je T-Mobile Extra account is komen te vervallen. Als je aanvullende vragen hebt laat het vooral weten.

@Nic1973

Hey, we zouden je natuurlijk graag blijven verwelkomen. Als je huidige toestel nog prima werkt, dan kun je er ook voor kiezen om wederom te verlengen met een Sim Only. Je kunt dan op ieder moment gebruikmaken van toestelflexibiliteit, waarbij je je contract als het ware kunt openbreken voor een abonnement met toestel. Ik ben er overigens van overtuigd dat we een toestel hebben die aan je wensen voldoet. Je kunt altijd even bellen met 0800-8104 om de mogelijkheden te bespreken. Je kunt je wensen gewoon aangeven bij de verkoopadviseur.

Als je je abonnement na 28/01/2018 hebt verlengd dan kon je sindsdien inderdaad niet meer sparen voor T-Mobile Extra. Uiteraard hebben we nooit als doel gehad om dat ongemerkt te laten geschieden, vandaar dat we er bijvoorbeeld ook aandacht hebben besteed in een topic hierover. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Jeetje zeg wat een verhaal hajar heeft niets meer te zeggen kom jij weer met smoesjes smoesjes en nog nog eens smoesjes de ene smoesje na de andere als de t-mobile samen stopt moesten we natuurlijk over op de klanten voordeel. Maar ik hoef niks meer te zeggen want ik zie dat het niet helpt jullie hebben je klanten gewoon dubbel genaaid geen enkele mail geen enkele sms die ik heb ontvangen over mijn punten die ik al jaren heb gespaard blij dat ik niet heb verlengd ik stop ermee einde verhaal voor mij en ik hoop dat de meeste mensen dit ook gaan volgen die dat heeft meegemaakt wat een amateuristische actie van t-mobile
Ben je ze al kwijt dan?
Dat kan alleen als je zelf je contract hebt verlengt na 4 maanden, en dan krijg je 1 maand van te voren bericht dat je de punten kwijt gaat raken als je ze niet gebruikt.
Voor bestaande contracten loopt het nog even door.

"Als je er voor kiest om jouw abonnement niet om te zetten naar ons nieuwste abonnement, dan blijf je dus sparen en kun je jouw punten op ieder moment inzetten.

Kies je voor een overstap of verlenging met ons nieuwste abonnement, dan heb je 4 maanden om jouw punten in te wisselen voor producten uit de catalogus."

Dit lees ik in de link die hierboven word gegeven.
Er is een storing (geweest) in de extra punten systeem, dus dat kan het probleem nu even zijn, maar daar kan T-Mobile meer over vertellen dan ik.
Als je niet verlengt heb zou het door moeten lopen in ieder geval.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Eronogly,

Bedankt voor je melding. Ik zie inderdaad dat je abonnement doorloopt zonder verlenging en dus zouden je punten nog beschikbaar moeten zijn. Ik heb daarom direct een case aangemaakt voor onze collega's van de T-Mobile Extra afdeling. Zij gaan dit verder onderzoeken en zullen contact met je opnemen.

Als je in de tussentijd andere vragen hebt, laat het mij weten!
Dank jullie wel voor de reacties. Ik hoop dat het goedkomt inderdaad. Hou jullie op de hoogte..
@Hajar
Goedendag
Nog steeds geen terugkoppeling gehad. Inmiddels al 3 weken geleden dat we voor het eerst contact hebben gehad.
Ik hoor graag nog.
Reputatie 2
Mijn abonnement is vorig jaar minder geworden (geen onbeperkt internet meer in de EU, maar max 14 GB) en ook duurder geworden dan vorig jaar en als derde bonus kom ik er nu achter dat ik ook geen T mobile extra punten meer heb, vorig jaar heb ik me al behoorlijk boos gemaakt voordat ik ging verlengen, dit jaar laat ik het niet zover komen en stap ik na vele jaren als klant over naar een van de concurrenten. Ik raad anderen dit ook te doen, want de manier van werken vanuit de kant van T mobile is het afgelopen jaar gedaald naar een dieptepunt.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Rutgertje

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je verlenging op 24 november 2018 is ingegaan. Bij een verlenging komt T-Mobile Extra te vervallen, maar je krijgt nog 4 maanden de tijd om je punten op te maken. De 4 maanden zijn allang verstreken en dus zijn al je punten komen te vervallen. We kunnen ze ook niet terughalen omdat we T-Mobile Extra niet bieden met jouw abonnement. Excuses voor het ongemak! Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.
Reputatie 3
Badge +3
Hi @Erenoglu,

Sorry maar anders kunnen we het niet maken. Je hebt destijds zelf akkoord gegeven op het aanpassen van je abonnement naar een nieuwere vorm van Go zodat je gebruik kon gaan maken van het Klantvoordeel. Met het Klantvoordeel ontvang je nu een hogere korting dan je bijvoorbeeld kreeg bij T-Mobile Samen. Dat de berichtgeving wellicht wat duidelijker kan dat ben ik met je eens - zeker iets wat ik hier als feedback ga doorgeven. Weet in ieder geval dat we geen ''smoesjes'' verzinnen, we proberen altijd zo open en eerlijk mogelijk te zijn, dat kan ik je garanderen!
Nee men hoeft dit niet want dit staat in de kleine lettertjes waar je voor tekent als je het contract verlengt.
Dus de rechter zal net als de linker overigens hetzelfde concluderen, het mag.🤤

Is het netjes om het niet apart te vermelden, Nee zeker niet, en zeker niet omdat men aangeeft dat men je zou waarschuwen, alleen zal dat weer niet in die kleine lettertjes staan.🤑
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Timduncan,

Voor jou heb ik direct een case aangemaakt en deze doorgezet naar de afdeling die over T-Mobile Extra gaat. Ik zie de catalogus inderdaad niet meer terug in jouw account, terwijl jouw huidige abonnement nog loopt. Mijn collega's zullen dit spoedig oppakken! Mocht je nou lange tijd niks horen, trek dan even aan de bel zodat wij voor je kunnen kijken of er al iets nieuws is vermeld in de case. :)

@Erenoglu Voor jou heb ik ook direct even gekeken of er een update is! Ik zie inderdaad dat mijn collega's de case wel hadden opgepakt, maar blijkbaar is dit niet naar jou toe teruggekoppeld. Er wordt aangegeven dat je op 21/11/2018 een sms of mail van ons hebt gehad met de melding. Dit kan ook een nieuwsmail zijn geweest waarbij de titel niet direct "T-Mobile Extra" vermeldt. Wellicht heb je 'm daardoor over het hoofd gezien? Het spijt me dat ik er niks beters van kan maken, Adem! Ik wens je desondanks alvast een prettig weekend.
Ik heb mijn abonnement verlengd vorige maand maar heb nog redelijk wat punten staan volgens mij.. Dit betekent toch dat ik dit binnen 4 maanden kan gebruiken? Ik kan alleen nergens mijn punten zien of de catalogus openen... En heb al behoorlijk wat jaren punten opgespaard dus wil graag weten hoe ik dit kan verzilveren
Hi Eronogly,

Bedankt voor je melding. Ik zie inderdaad dat je abonnement doorloopt zonder verlenging en dus zouden je punten nog beschikbaar moeten zijn. Ik heb daarom direct een case aangemaakt voor onze collega's van de T-Mobile Extra afdeling. Zij gaan dit verder onderzoeken en zullen contact met je opnemen.

Als je in de tussentijd andere vragen hebt, laat het mij weten!

Hoi
Ik heb tot heden nog geen reactie ontvangen of een terugkoppeling..
Mvg
Adem
Reputatie 7
Badge +20
Hallo Nancy,
Het is wel gemeld in het forum. Misschien heb je dit onderwerp gemist.

https://forum.t-mobile.nl/nieuws-345/nieuws-t-mobile-extra-wordt-uitgefaseerd-297089/index1.html#post1435127
Idd , bedankt!
Reputatie 3
ja tmobile extra gaat weg/stopt
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Toonen,

Bedankt voor je berichtje - geeft niets dat het in een oud topic is hoor!

Ik vind het erg jammer dat ik je hierin niet echt verder kan helpen; wanneer je je contract verlengd hebt na 28 januari 2018, dan neem je de gespaarde punten nog 4 maanden mee en daarna vervalt T-Mobile Extra. Dit is namelijk geen onderdeel meer van de nieuwe prijsplannen, waaronder dus ook jouw vernieuwing met T-Mobile Go. Dit is een stukje eigen verantwoordelijkheid bij het afsluiten van een nieuw contract, waarbij ook de nieuwe voorwaarden worden vermeld.

De feedback rondom de berichtgeving is zeer welkom, ik heb dit punt inmiddels vaker gehoord en dat is zeker iets wat wij in de toekomst kunnen verbeteren! Bedankt dus voor jouw feedback. Mocht je nog meer vragen hebben, laat het ons dan ook gerust even weten. 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Panter38,

We informeren onze klanten wel degelijk via e-mail of sms. Ik zie dat dit bij jou ook is gebeurd op 6-11-2018. Het is dus niet zo dat wij onze klanten niet informeren, maar de feedback rondom de duidelijkheid ervan kan ik zeker begrijpen.

Reageer