Beantwoord

T-Mobile Extra Uurbundel

• 30 juni 2016
  • 2 reacties
  • 221 Bekeken

Jammer dat je uur extra besteld. Maar krijg deze binnen 3 tot 5 werkdagen. Terwijl jullie reklame wat anders zegt.
Wil je je even geen zorgen maken over je mobiel internetgebruik? Zit je in de spits in de trein of wil je je kinderen even vermaken tijdens de lunch? De T-Mobile Extra Uurbundel gebruik je waar en wanneer je wilt, in Nederland. Een flexibele eenmalige bundel die je direct kunt activeren, je zit nergens aan vast.

Wat: een T-Mobile voucher met een unieke code voor 1 uur mobiel internetgebruik (5GB datategoed).
Waar: Te gebruiken in Nederland, op het netwerk van T-Mobile. Alleen te gebruiken met een telefoonnummer van T-Mobile.
Wanneer: na activatie van je code is je bundel geldig voor 60 minuten internetten.
Hoe: sms je unieke code naar 2244
Meer informatie
icon

Beste antwoord door Amy 1 juli 2016, 08:09

Goedemorgen Hapemo,

Goed dat je dit aankaart en leuk dat je gebruik wilt maken van de T-Mobile Extra Uurbundel. Ik kan begrijpen dat je de bundel natuurlijk direct wilt ontvangen maar hier gaat inderdaad een aantal dagen over voor je de voucher ontvangt. Ik heb dit wel als feedback doorgestuurd naar de betreffende afdeling want er staan op de pagina van het product ook niet aangegeven dat je het niet direct ontvangt en ik snap dat dit verwarrend is.

Voor nu kun je het beste 'alvast' een voucher bestellen en hem aanzetten op het moment dat het jou goed uitkomt. Weet je al voor wanneer je hem gaat gebruiken? 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen Hapemo,

Goed dat je dit aankaart en leuk dat je gebruik wilt maken van de T-Mobile Extra Uurbundel. Ik kan begrijpen dat je de bundel natuurlijk direct wilt ontvangen maar hier gaat inderdaad een aantal dagen over voor je de voucher ontvangt. Ik heb dit wel als feedback doorgestuurd naar de betreffende afdeling want er staan op de pagina van het product ook niet aangegeven dat je het niet direct ontvangt en ik snap dat dit verwarrend is.

Voor nu kun je het beste 'alvast' een voucher bestellen en hem aanzetten op het moment dat het jou goed uitkomt. Weet je al voor wanneer je hem gaat gebruiken? 🙂
Thnxs. voor de reactie. De tekst komt nu best verwarrend over. Dacht ook dat je dus meteen hier gebruik van kon maken. Ga er van uit dat dit aangepast wordt

Reageer