Beantwoord

T-Mobile Extra voucher werkt niet

• 17 oktober 2016
  • 10 reacties
  • 398 Bekeken

Ik heb voa T-Mobile extra twee travel&surf S passen aangeschaft. Toen ik vanochtend deze wilde activeren bleek de pagina (t-mobile.nl/voucher) onvindbaar. Na verschillende pogingen heb ik geprobeerd via de app de vouchers in te wisselen. Beide zonder succes. (heb later opnieuw geprobeerd, toen kreeg ik een foutmelding... code verbruikt?) uiteindelijk maar een pas aangeschaft. Beste T-mobile hoe gaan we dit oplossen?

Mvg Roel
icon

Beste antwoord door Amy 27 oktober 2016, 14:39

Hey Roel,

Thanks voor alle screenshots. Ik zie inderdaad dat dit bij jou niet goed gaat. Je bent momenteel niet de enige die hier problemen mee heeft, dit hebben we momenteel dan ook in onderzoek en hopelijk weten onze technische jongens dit snel op te lossen!

Uiteraard gaan we er voor zorgen dat jij niet opgezadeld zit met gemaakte kosten! Ik heb je hier een privébericht over gestuurd en zie je reactie graag tegemoet. 🙂
Bekijk origineel

10 reacties

Beste Roel,

De loginpagina staat wellicht niet goed bij je voucher, het juiste adres is https://www.t-mobile.nl/roamingstatus kun je de code hier wellicht proberen?
De site werkt half, maar ik kan wel de vouchercode's invoeren. Bij deze ene zegt hij dat deze al verlopen is, bij de andere geeft hij een foutmelding. Ik heb er screenshots van gemaakt voor de zekerheid.
Vandaag weer geprobeerd. Bovengenoemde site laadt nu wel volledig maar bij beide codes wordt aangegeven "er gaat iets mis". Voor de duidelijkheid, ik heb van beide vouchers dus GEEN gebruik kunnen maken...
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Roel,

Flink balen dat de vouchers niet naar behoren werken! Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb in het systeem gekeken en ik zie dat je op 17/10 rond 11:25 uur een S-pas voucher hebt geactiveerd en dat daar ook geen kosten voor in rekening zijn gebracht. Op dit moment maak je nog gebruik van deze gratis pas. Als je op My T-Mobile bij je verbruiksdetails kijkt zie je ook dat je niet hebt betaald voor deze pas.

Gek genoeg zie ik wel een sms staan die je hebt ontvangen op 11:49 uur dat je een S-pas hebt aangeschaft voor 4,99 euro. Maar ik zie deze kosten verder nergens terug. Mogelijk heeft dit net de activatie van jouw voucher gekruist. Je kunt namelijk geen twee Travel & Surf passen tegelijk actief hebben. Mochten er achteraf toch kosten voor deze pas in rekening zijn gebracht, laat het dan even weten. Dan los ik dit uiteraard voor je op!

Op dit moment heb je nog ongeveer 4MB over van deze pas. Kun je kijken dat als deze MB's verbruikt zijn of je de andere voucher kunt activeren via deze pagina?

Zou je verder de screenshots kunnen delen die je hebt gemaakt? Klopt het dat je op 17/10, 18/10 en 19/10 de vouchers hebt proberen te activeren? Heb je het op die dagen meerdere keren geprobeerd om de code te activeren? Kun je de stappen uitleggen die je hebt uitgevoerd tot het moment dat je de melding kreeg dat de code al was geaccepteerd of een foutmelding kreeg?

Ik hoop dat je ondanks dit toch een leuke tijd hebt in het buitenland! Ik zie je reactie graag tegemoet!
Hoi Thalina, helaas. Ik heb beide codes geprobeerd via de pagina die je gaf maar zonder resultaat. Ik heb dus maar weer een S pas gekocht. De data die je noemt kloppen inderdaad. Ik wil de screenshots wel delen maar geloof niet dat dit via dit forum kan of wel? Heb je evt een emailadres voor me dat ik je ze door kan sturen? Overigens zie ik dat er nu wel 1 pas in rekening is gebracht. Gr Roel
Reputatie 7
Badge +15
Hey Roel,

Vervelend dat het allemaal niet helemaal naar behoren gaat! Je kunt hier wel een foto toevoegen maar wanneer je gebruik maakt van de mobiele versie gaat dat wat lastiger. Je kan de screenshots dan bijvoorbeeld uploaden via deze website. Vervolgens kun je de link in dit topic plaatsen en dan kunnen wij de screenshots openen in dit topic. :)

Mocht het niet lukken, let me know! We gaan er uiteraard voor zorgen dat dit helemaal goed komt Roel!
Hoi Amy,
Bij deze alle screenshots. Zoals je aan de data en tijdstippen kan zien wilde het niet bepaald lukken. Als ik het goed begrijp is één van de twee vouchers dus desondanks wel geactiveerd. Wat mij betreft mag de andere code ook wel gedeactiveerd worden maar vanzelfsprekend wel graag in mindering brengen op de factuur. De tweede bundel die ik gekocht heb, heb ik inmiddels betaald (althans, die wordt binnenkort afgeschreven). Al met al is het niet echt lekker vlekkeloos verloren, al besef ik me dat jullie hier persoonlijk ook weinig aan kunnen doen...

Met vriendelijke groeten,

Roel
Reputatie 7
Badge +15
Hey Roel,

Thanks voor alle screenshots. Ik zie inderdaad dat dit bij jou niet goed gaat. Je bent momenteel niet de enige die hier problemen mee heeft, dit hebben we momenteel dan ook in onderzoek en hopelijk weten onze technische jongens dit snel op te lossen!

Uiteraard gaan we er voor zorgen dat jij niet opgezadeld zit met gemaakte kosten! Ik heb je hier een privébericht over gestuurd en zie je reactie graag tegemoet. 🙂
Hello,

I have just requested the 1-hour internet voucher from T-mobile catalogue. I have received the code to my e-mail. However, when I send the code with mentioned text to specified number (2244), I get the message:

Beste klant, de gebruikte voucher code is niet geldig. Controleer de voucher code en probeer het nogmaals. Groet, T-Mobile.

How can I get it solved?
Reputatie 6
Badge +17
Hello Robertasbebechas,

Welcome to the T-Mobile Community!

That's strange. It's good that you contacted us about this. To solve this as fast as possible for you i've added the used T-Mobile Extra points to your account. These will be available within 24 hours. You can order a new voucher with these points.

Let us know if the new one works!

Reageer